Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu PROGRAMY INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w Gminie Łomża
Opis przedmiotu przetargu: Do wykonawcy zadania będzie należało: 1. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez zamawiającego. 2. Opracowywanie narzędzi diagnostycznych do badania efektów nauczania. 3. Realizacja zajęć zgodnie ze wskazanym przez Zamawiającego programem nauczania. 4. Opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi jak też Zamawiającemu. 5. Przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego. 6. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne. II. Zajęcia będą prowadzone z uczniami I-III : w Szkole Podstawowej w Pniewie w 5 grupach 5 i 10 osobowych. Każdy uczeń będzie objęty 30-ma godzinami w ramach poszczególnych zajęć. 2 godz. zajęcia będą odbywały się co najmniej 3 razy w miesiącu w dni robocze; w Szkole Podstawowej w Kupiskach w 2 grupach 10-15 osobowych . Każdy uczeń będzie objęty 30-ma godzinami w ramach poszczególnych zajęć. 2 godz. zajęcia będą odbywały się co najmniej 3 razy w miesiącu w dni robocze; w Szkołach Podstawowych w Jarnutach, Konarzycach i Wygodzie zajęcia będą prowadzone w trzech grupach 8-10 osobowych w każdej szkole . Każdy uczeń będzie objęty 40-ma godz. zajęć, 2 godz. zajęcia będą odbywały się, co najmniej 1 raz w tygodniu (4 razy w miesiącu, w dni robocze); w Szkole Podstawowej w Podgórzu zajęcia będą odbywały się w trzech grupach - 7- 10 osób. Dzieci z grupy o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, zagrożone dysleksją będą objęte 60 godz. wsparciem t.j 12 godzin miesięcznie 6 razy w miesiącu, po 2 godz. zajęć - w dni robocze. Dzieci zagrożone trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i grupy zajęć logopedycznych - po 40 godzin. Co najmniej 1 raz w tygodniu w dzień roboczy (4 razy w miesiącu). Przez godzinę wyżej wymienianych zajęć rozumie się 60 minut. Podział na części zadania zajęcia dla uczniów klas I-III szkół podstawowych: Zadanie 1.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 3. Radzę sobie coraz lepiej zajęcia dla dzieci z dostosowaniem wymagań w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć; Zadanie 4 .Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć ; Zadanie 5. Chcę wiedzieć więcej - Zajęcia dla dzieci wybitnie zdolnych z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Pniewie - 30 godz. zajęć. Zadanie 6. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Kupiskach -30 godz. zajęć, Zadanie 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Kupiskach - 30 godzin zajęć, Zadanie 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć; Zadanie 9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć; Zadanie 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Jarnutach - 40 godzin zajęć. Zadanie 11. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz.zajęć; Zadanie 12. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz. zajęć; Zadanie 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Konarzycach - 40 godz. zajęć; Zadanie 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 60 godz. zajęć; Zadanie 15. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 40 godz. zajęć; Zadanie 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Podgórzu - 40 godzin zajęć. Zadanie 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć.; Zadanie 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć; Zadanie 19. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych ( np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych ) w Szkole Podstawowej w Wygodzie - 40 godz. zajęć.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 1693220110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-02-03 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 140 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 19 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.gminalomza.pl/bip/ |
| Informacja dostępna pod: | ZARZĄD EKONOMICZNY SZKÓŁ GMINY ŁOMŻA UL. M. SKŁODOWSKIEJ CURIE 1A 18-400 ŁOMŻA www.gminalomza.pl/bip/ |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
