Dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych (podręczników i książek) dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Łódzkiego (Nr postępowania 147/CG/2013)
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy naukowo-dydaktycznych (podręczników i książek) dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego w ramach projektu pn. Kształcenie kadr dla potrzeb rynku flexicurity i gospodarki opartej na wiedzy - oferta kierunków humanistyczno-społecznych UŁ - zakup i dostawa pomocy naukowo-dydaktycznych (podręczników i książek) - 11 pozycji (tytułów)

Brak pliku (248119_2013.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-29
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 24811920130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-11-21 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 14 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.uni.lodz.pl |
Informacja dostępna pod: | Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III piętro, pokój 322A |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22110000-4 | Drukowane książki | |
22111000-1 | Podręczniki szkolne | |
39162000-5 | Pomoce naukowe |