Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. :Ja potrafię, Ty potrafisz- cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci
Opis przedmiotu przetargu: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Cel ogólny zajęć: zwiększenie szans edukacyjnych uczennic/uczniów z deficytami w zakresie kompetencji społecznych i przejawiających trudności w nauce poprzez zajęcia psychoedukacyjno-terapeutyczne realizowane w wybranych szkołach podstawowych z terenu miasta Gliwice. Ogólnie do zrealizowania jest: - 1080 godzin, które zostały podzielone na 6 części po 180 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie A w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie warsztatów zgodnych z celem ogólnym zajęć oraz celami szczegółowymi i zadaniami trenerek określonymi w pkt III.1.3. SIWZ. - 72 godziny, które również zostały podzielone na 6 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie B w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. - 36 godzin, które zostały podzielone na 3 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie C w trzech pierwszych częściach i obejmuje udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. Dokładne lokalizacje i terminy przeprowadzenia zajęć zostaną przekazane trenerom po wyborze najkorzystniejszej oferty. Ponadto ustalony zostanie szczegółowy harmonogram zajęć w poszczególnych szkołach, opracowane programy, zakupione materiały szkoleniowe, niezbędne pomoce oraz poczęstunek. Materiały szkoleniowe, pomoce oraz poczęstunek Wykonawca będzie pobierał od asystentek projektu na terenie Poradni i dostarczał je na własny koszt na miejsce wykonania zadania. Tematyka warsztatów będzie ściśle związana ze szczegółowymi celami projektu. Wykonawca powinien być dyspozycyjny w godzinach od 14-18 w dniach od poniedziałku do czwartku oraz w godz. od 8-15 w każdy piątek (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowe godziny pracy zostaną przekazane Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 1: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 2: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 3: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 4: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 5: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 6: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 500520110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-01-05 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 17 miesięcy |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 6 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.poradnia.gliwice.pl |
| Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Warszawska 35 A 44-100 Gliwice |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80410000-1 | Różne usługi szkolne | |
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
