Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zatrudnienie 8 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Każdy z SORE będzie miał pod opieką po 5 szkół/przedszkoli, wyznaczonych przez zespół zarządzający projektem, spośród szkół/przedszkoli zgłoszonych do projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim, realizowanego przez Powiat Kaliski w partnerstwie z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu.( Z dniem 1 września 2014 roku nastąpi zmiana przydziału szkół/ przedszkoli dla każdego SORE , decyzje podejmie zamawiający najpóźniej do 14 sierpnia 2014roku) 2. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji ma na celu podniesienie jakości funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w Powiecie Kaliskim, poprzez stworzenie i realizację w okresie do 30.04.2015 r. planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających wsparcia oraz utworzenie sieci współpracy. 3. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy-zlecenia. 4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję SORE .Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5. Ilość godzin dla jednej osoby pełniącej funkcję SORE nie może być mniejsza niż 60h miesięcznie. 6. Głównym zadaniem osób pełniących funkcję SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym konsultantem, wspierającym szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Do jego zadań należy: nawiązanie kontaktu ze szkołą/przedszkolem, zbudowanie relacji z dyrektorem placówki oraz radą pedagogiczną, przedstawienie pakietu dostępnych ofert doskonalenia, przybliżenie i omówienie zasad nowego systemu. Po uruchomieniu projektu SORE współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole, którą wspiera. 7. Główne zadania osób pełniących funkcję SORE: a) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, b) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, c) wsparcie szkoły -przedszkola w przygotowaniu szytego na miarę rocznego planu wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły/przedszkola i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), d) przygotowanie harmonogramu realizacji RPW, e) pomoc w definiowaniu ról osób korzystających ze wspomagania, ustaleniu ich zadań, wsparcie przy zapewnieniu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), f) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), g) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą-przedszkolem, h) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja konsultacji), i) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, j) zarządzanie relacją ze szkołą/przedszkolem, k) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi przez personel zarządzający projektem), l) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania, m) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, n) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, o) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, p) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem SORE, koordynatorem merytorycznym oraz pozostałym zespołem projektowym, q) zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem SORE, r) prowadzenie miesięcznej karty pracy. 8. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 32956420130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-14 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 20 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.odn.kalisz.pl |
Informacja dostępna pod: | Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu ul. Wrocławska 182, 62-800 Kalisz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |