WYBÓR RECENZENTÓW PAKIETÓW
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wybór po 2 niezależnych recenzentów 3 pakietów do specjalizacji w zawodach z branży turystycznej w ramach realizacji projektu-Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku-Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki w podziale na dwa pakiety: Pakiet 1 składa się z trzech części: Część 1 - wybór pierwszego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik organizacji usług gastronomicznych, Część 2 - wybór pierwszego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik hotelarstwa, Część 3 - wybór pierwszego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik obsługi turystycznej. Pakiet 2 składa się z trzech części: Część 4 - wybór drugiego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik organizacji usług gastronomicznych, Część 5 - wybór drugiego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik hotelarstwa, Część 6 - wybór drugiego recenzenta pakietu dydaktycznego dla branży turystycznej do zawodu - technik obsługi turystycznej.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 11682220100 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2010-04-27 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 18 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 6 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.ciz.walbrzych.pl |
| Informacja dostępna pod: | Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli, ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 22111000-1 | Podręczniki szkolne | |
| 72316000-3 | Usługi analizy danych |
