Przeprowadzenie szkoleń z obsług oprogramowania dziedzinowego TT-POMOC dla pracowników JOPiIS - pl-warszawa: usługi szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający oczekuje osiągnięcia celu polegającego na przeszkoleniu nie mniej niż 1.116 pracowników jopiis z obsługi oprogramowania tt pomoc, wspierającego świadczenie usług pomocy i integracji społecznej. szkolenia będą zrealizowane zgodnie z programem szkoleń, który został opracowany przez producenta ww. aplikacji i stanowi załącznik do niniejszego siwz. przy realizacji szkoleń zostanie wykorzystana metoda blended learning, która polega na zastosowaniu szkoleń wyjazdowych (grupowych) prowadzonych przez trenera, samokształcenia za pomocą kursów e learningowych i samouczków multimedialnych oraz instruktaży przystanowiskowych. w wyniku realizacji projektu osiągnięte zostaną cele polegające na poprawie jakości obsługi beneficjentów jopiis, uzyskanie przez pracowników jopiis wyższych kwalifikacji związanych z pracą z aplikacją tt pomoc, ujednolicenie poziomu wiedzy związanej z obsługą systemu wśród pracowników, a także korzyści związane z szybszą i sprawniejszą obsługą beneficjentów obszaru pomocy społecznej. ii.1.6)
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 12574120131 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-04-17 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | 60000 ZŁ |
| Szacowana wartość* | 2 000 000 PLN - 3 000 000 PLN |
| Oferty uzupełniające: | TAK |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 0 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.crzl.gov.pl |
| Informacja dostępna pod: | Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 warszawa, woj. mazowieckie |
| Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
| 80521000-2 | Usługi opracowywania programów szkoleniowych | |
| 80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
