Świadczenie usług edukacyjnych - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci w klasach IV-VI SP 1, SP 2 i SP Jankowice w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015, dla potrzeb realizacji projektu: Przygotowani na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w ramach: zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z: języka polskiego, matematyki, języka angielskiego, informatyki, zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy, gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, zajęć socjoterapeutyczno-psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć rozwijających zainteresowania: matematyczno-przyrodnicze, języka angielskiego, zajęć artystycznych: plastycznych, muzycznych, teatralnych, zajęć dziennikarsko-fotograficznych, zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej. Zajęcia realizowane będą w klasach IV, V i VI Szkoły Podstawowej nr 1 im. Ludwika Holesza w Świerklanach, ul. Boryńska 6; Szkoły Podstawowej nr 2 im. Świętej Jadwigi w Świerklanach, ul. 3 Maja 18 oraz w Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Jankowicach, ul. Równoległa 5 na terenie Gminy Świerklany, w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015, w ramach projektu pt.: Przygotowani na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łącznie to: 387 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego prowadzone będą w 3 grupach (łączona grupa uczniów klas IV wymagających wsparcia, uczniów klas V i uczniów klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w SP 1, zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z informatyki (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z informatyki w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z informatyki w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć w każdej grupie w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z informatyki w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć logopedycznych (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia logopedyczne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć logopedycznych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia logopedyczne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć logopedycznych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia logopedyczne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć logopedycznych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć z gimnastyki korekcyjnej (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć socjoterapeutyczno-psychoedukacyjnych (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia socjoterapeutyczno-psychoedukacyjne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć socjoterapeutyczno-psychoedukacyjnych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia socjoterapeutyczno-psychoedukacyjne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć socjoterapeutyczno-psychoedukacyjnych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia socjoterapeutyczno-psychoedukacyjne prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice, przewidywana również praca indywidualna z uczniem). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć socjoterapeutyczno-psychoedukacyjnych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć matematyczno-przyrodniczych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć matematyczno-przyrodniczych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć matematyczno-przyrodniczych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 387 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych językowo: język angielski (godzina - 60 min), w podziale: 129 h w SP 1, 129 h w SP 2 i 129 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych językowo: język angielski prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 1). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 1, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z jęz. angielskiego w SP 1; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych językowo: język angielski prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP 2). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP 2, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z jęz. angielskiego w SP 2; zaś w skali całego projektu - 129 godzin; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych językowo: język angielski prowadzone będą w 3 grupach (uczniowie klas IV, uczniowie klas V i uczniowie klas VI w SP Jankowice). Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dla uczniów z każdej grupy w SP Jankowice, a więc 3 godziny zegarowe zajęć tygodniowo, co w skali miesiąca daje liczbę 12 godzin zegarowych zajęć z jęz. angielskiego w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 129 godzin. 129 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne (godzina - 60 min), w podziale: 43 h w SP 1, 43 h w SP 2 i 43 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 1. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć plastycznych w SP 1, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć plastycznych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 2. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć plastycznych w SP 2, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć plastycznych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP Jankowice. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć plastycznych w SP Jankowice, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć plastycznych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 43 godziny. 129 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia muzyczne (godzina - 60 min), w podziale: 43 h w SP 1, 43 h w SP 2 i 43 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia muzyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 1. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć muzycznych w SP 1, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć muzycznych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia muzyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 2. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć muzycznych w SP 2, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć muzycznych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia muzyczne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP Jankowice. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć muzycznych w SP Jankowice, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć muzycznych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 43 godziny. 129 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne (godzina - 60 min), w podziale: 43 h w SP 1, 43 h w SP 2 i 43 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 1. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć teatralnych w SP 1, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć teatralnych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 2. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć teatralnych w SP 2, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć teatralnych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP Jankowice. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć teatralnych w SP Jankowice, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć teatralnych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 43 godziny. 129 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: zajęcia dziennikarsko-fotograficzne (godzina - 60 min), w podziale: 43 h w SP 1, 43 h w SP 2 i 43 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia dziennikarsko-fotograficzne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 1. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP 1, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP 1; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia dziennikarsko-fotograficzne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 2. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP 2, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP 2; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia dziennikarsko-fotograficzne prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP Jankowice. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP Jankowice, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć dziennikarsko-fotograficznych w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 43 godziny. 129 godzin zajęć rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych: zajęcia z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej (godzina - 60 min), w podziale: 43 h w SP 1, 43 h w SP 2 i 43 h w SP Jankowice: SP 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 1. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP 1, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP 1; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP 2. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP 2, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP 2; zaś w skali całego projektu - 43 godziny; SP Jankowice - zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej prowadzone będą w 1 grupie połączonej z uczniów klas IV, V i VI w SP Jankowice. Tygodniowo odbywać się będzie 1 godzina zegarowa zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP Jankowice, co w skali miesiąca daje liczbę 4 godzin zegarowych zajęć z zakresu edukacji europejskiej i regionalnej w SP Jankowice; zaś w skali całego projektu - 43 godziny. W każdym z ww. przypadków zajęcia odbywać się będą w grupach o liczebności od kilku do kilkunastu osób. Wyjątek stanowić mogą zajęcia socjoterapeutyczno-psychoedukacyjne oraz logopedyczne i zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - ze względu na ich charakter dopuszczalna jest indywidualna praca z uczniem. Harmonogram zajęć, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy, zostanie opracowany przez Wykonawcę oraz uzgodniony i zaakceptowany przez dyrektorów poszczególnych szkół i koordynatora projektu.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 1402620140 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2014-01-14 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 463 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 42 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.swierklany.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Świerklany ul. Świerklańska 54 44-264 Jankowice Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych - biuro nr 15, parter |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
