Zamówienie uzupełniające na doradztwo
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem niniejszego postępowania są dodatkowe usługi prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego oraz indywidualnego doradztwa psychologiczno-pedagogicznego (dalej jako zajęcia lub spotkania) dla uczestników projektu Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (dalej Projekt). Zajęcia będą prowadzone dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (techników i zasadniczych szkół zawodowych) na terenie województwa mazowieckiego.
Brak pliku (150437_2015.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 15043720150 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2015-10-15 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.armsa.pl |
| Informacja dostępna pod: | |
| Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
| 85121270-6 | Usługi psychiatryczne lub psychologiczne | |
| 80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego |
