Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań, w tym robót budowlanych związanych z pracami konserwatorskimi stolarki XIX-wiecznego budynku szkolnego przy ulicy Brzegi 50A/51.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań, w tym robót budowlanych związanych z pracami konserwatorskimi stolarki XIX-wiecznego budynku szkolnego przy ulicy Brzegi 50A/51: 1. Dokumentacja fotograficzna oraz inwentaryzacja elementów drewnianych; 2. Badania konserwatorskie (stan zachowania, odszukanie pierwotnego koloru, odkrywki warstwowe na poszczególnych detalach i elementach obiektu); 3. Remont okien (demontaż starych okien i wstawienie nowych z zachowaniem pierwotnych okuć; 4. Renowacja drzwi (ściągnięcie wielowarstwowej powłoki olejnej z oryginalnych drzwi, wstawienie nowych stylowych klamek oraz zamków. 5. Dokumentacja konserwatorska powykonawcza. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w SIWZ. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. W tym celu należy przynajmniej na jeden dzień przed składaniem wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, uzyskać potwierdzenie na piśmie o przeprowadzeniu wizji w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. Do potwierdzenia tej czynności upoważniony jest Pan Wojciech Miłosz: +48 501 708 761.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 15520020100 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2010-06-02 |
| Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
| Tryb& postępowania [PO]: | Przetarg Ograniczony |
| Czas na realizację: | 82 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | stegna.ug.gov.pl |
| Informacja dostępna pod: | X |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 45000000-7 | Roboty budowlane | |
| 45453100-8 | Roboty renowacyjne |
