Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z klas I - III w Szkole Podstawowej w Rossoszycy w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach podstawowych w klasach I-III Gminy i Miasta Warta.
Opis przedmiotu przetargu: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z klas I - III w Szkole Podstawowej w Rossoszycy w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach podstawowych w klasach I-III Gminy i Miasta Warta. Dane dotyczące projektu: Projekt realizowany jest w Gminie i Mieście Warta; Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 8; Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Ilość części 5. Poszczególne części zostały wymienione w pkt 5 SIWZ. Miejscem przeprowadzenia zajęć jest Szkoła Podstawowa w Rossoszycy. Zakres obowiązków: 1 Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych określonych w poszczególnych częściach wymienionych pkt 5 SIWZ w roku szkolnym 2012/2013 zgodnych z założeniami projektu; 2 Monitorowanie pracy uczestników projektu; 3 Prowadzenie stosownej, odrębnej dokumentacji projektu dotyczącej ewidencji obecności uczniów na zajęciach, dziennika zajęć i karty pracy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć zgodnie z istniejącym planem zajęć ustalonym przez Dyrektora szkoły, który będzie stanowił załącznik do umowy.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 16007520120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-07-23 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 334 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 5 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.gimwarta.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy i Miasta w Warcie Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, pok. nr 6 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
