Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa boisk wielofunkcyjnych w Starachowicach - Część I Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 4, - Część II Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 10
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa boisk wielofunkcyjnych w Starachowicach - Część I Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 4, - Część II Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 10. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektowo - kosztorysową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącą zamówienia na realizację robót Budowa boisk wielofunkcyjnych w Starachowicach. Cz. I Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 4. Cz. II Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 10. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice.pl
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 16251520160 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2016-07-27 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 360 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 2 |
| Kryterium ceny: | 90% |
| WWW ogłoszenia: | http://www.starachowice.eu/ |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 71247000-1 | Nadzór nad robotami budowlanymi |
