Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego pod tytułem Szansa na lepszą przyszłość
Opis przedmiotu przetargu: Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Godziny realizacji zajęć w każdej szkole są ściśle związane z organizacją dowozu i odwozu uczniów - w programie biorą udział małe szkoły wiejskie gdzie dowożenie jest realizowane we własnym zakresie i autobusami kursowymi PKS i nie ma możliwości zmiany rozkładu ze względu na zajęcia dodatkowe. Usługi będą realizowane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Czartajewie: Część Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy: Część 1.1.- grupa I uczniowie klasy I - w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny. Część 1.2.- grupa II uczniowie klasy II - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część 1.3. - grupa III uczniowie klasy III - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część Nr 2 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy: Część 2.1.- grupa I uczniowie klasy I - w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny. Część 2.2.- grupa II uczniowie klasy II - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część 2.3. - grupa III uczniowie klasy III - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część Nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 210 godzin, po 70 godzin w każdym semestrze to jest w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów. Część Nr 4.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 105 godzin po 35 godzin w każdym semestrze to jest II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 35 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011. Szkoła Podstawowa w Szerszeniach: Część Nr 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 90 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, po 30 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 90 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, po 30 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 135 godzin, po 45 godzin w każdym semestrze to jest w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów. Część Nr 9.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 90 godzin po 30 godzin w każdym semestrze to jest II semestrze roku szkolnego 2010/2011, w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 90 godzin w tym po 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 oraz w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 11 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie informatyki i języka angielskiego. Część 11.1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie informatyki łącznie 60 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/20011 i 30 godzin w I semestrze roku szkolnego 2011/2012 Część 11.2. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego łącznie 60 godzin w tym 30 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/20011 i 30 godzin w I semestrze roku szkolnego 2011/2012 Szkoła Podstawowa w Tołwinie: Część Nr 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy: Część 12.1.- grupa I uczniowie klasy I - w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny. Część 12.2.- grupa II uczniowie klasy II - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część 12.3. - grupa III uczniowie klasy III - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część Nr 13 .Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 157 godzin w tym 53 godziny w II semestrze roku szkolnego 2010/2011, 52 godziny w I semestrze roku szkolnego 2011/2012, 52 godziny w II semestrze roku szkolnego 2011/2012. W każdym semestrze funkcjonują trzy grupy: Część 13.1.- grupa I uczniowie klasy I - w poszczególnych semestrach 17 godzin + 18 godzin + 18 godzin = 53 godziny. Część 13.2. - grupa II uczniowie klasy II - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny. Część 13.3. - grupa III uczniowie klasy III - w poszczególnych semestrach 18 godzin + 17 godzin + 17 godzin = 52 godziny Część Nr 14. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 39 godzin w roku szkolnym 2010/2011. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów. Część Nr 15.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 70 godzin po 35 godzin w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Część Nr 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - łącznie 105 godzin to jest po 35 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 i w I i II semestrze roku szkolnego 2011/2012. Szkoła Podstawowa w Kłopotach Bujnach: Część Nr 17 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 w tym: Część 17.1. grupa I - 18 godzin. Część 17.2. grupa II - 19 godzin. Część Nr 18 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011 w tym: Część 18.1. grupa I - 18 godzin. Część 18.2. grupa II - 19 godzin. Część Nr 19. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011. Zajęcia będą się odbywać indywidualnie i w małych grupach w zależności od zdiagnozowanych problemów. Część Nr 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 37 godzin w II semestrze roku szkolnego 2010/2011.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 1915820110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-02-09 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 491 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 31 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.ug.siemiatycz.wrotapodlasia.pl |
| Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemiatyczach, 17-300 Siemiatycze, ul. Kościuszki 35 , pokój nr 6. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
