Przeprowadzenie cyklicznych zajęć artystycznych - warsztatów, o walorach edukacyjnych na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy w okresie: od 24.01.2011 r. do 13.02.2011 r. - obszar ograniczony ulicami: Orszady, Płaskowickiej, Żołny, Puławska, Ludwikowska, Jeziorki, sporna, Zach. Granica Dzielnicy Ursynów, Poleczki, Pileckiego, Ciszewskiego do Orszady
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć artystycznych - warsztatów o walorach edukacyjnych na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy w oparciu o program gwarantujący wysoki poziom merytoryczny zajęć. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w obszarze wyznaczonym ulicami: Orszady, Płaskowickiej, Żołny, Puławska, Ludwikowska, Jeziorki, sporna, Zach. Granica Dzielnicy Ursynów, Poleczki, Pileckiego, Ciszewskiego do Orszady realizację poszczególnych warsztatów dla odpowiednich grup wiekowych. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia następujących warsztatów: 1. Warsztaty artystyczne dla dorosłych w tym seniorów (dla grup twórczych i odbiorców indywidualnych) uzdolnionych artystycznie (plastyka, muzyka, taniec); 2. Warsztaty plastyczne w pracowni rzeźby dla dzieci starszych i młodzieży w zakresie zapewnienia 2 instruktorów (rzeźba i rysunek) pracujących jednocześnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 2125320110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-01-18 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | |
| Informacja dostępna pod: | |
| Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
| 92331210-5 | Usługi animacji dla dzieci | |
| 80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży | |
| 80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
