Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych
Opis przedmiotu przetargu: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Kostrzyn nad Odrą. 2) Zakres, ilość i rodzaj zajęć w szkole określają szczegółowe zadania. Każde zadanie stanowi odrębną część zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 3) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi 45 minut nieprzerwanej pracy. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje 35 następujących zadań, stanowiące 35 odrębnych części zamówienia: 3.2.1. Zadanie nr 1. - Szkoła Podstawowa nr 2 w Kostrzynie nad Odrą a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. b. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. c. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 228 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. d. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. e. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. f. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 228 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. g. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 380 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 380 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez jednego nauczyciela. h. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 76 w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 76 w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez jednego nauczyciela. i. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 152 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. j. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 152 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. k. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 380 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. l. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - 38 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 38 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez jednego nauczyciela. ł. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13 m. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13 n. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 76 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13 Razem 228 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. o. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo - 190 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. p. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo - 190 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. r. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo - 190 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 570 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. s. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 76 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. t. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - 76 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 152 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez dwóch nauczycieli. 3.2.2. Zadanie nr 2. - Szkoła Podstawowa nr 4 w Kostrzynie nad Odrą a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 68 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. b. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 68 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. c. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 68 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 204 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. d. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. e. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. f. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. g. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 272 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez czterech nauczycieli. h. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 68 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 68 godziny w ciągu roku szkolnego 2012/13. . Zadanie realizowane przez jednego nauczyciela. i. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 272 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. j. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy -272 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. k. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 272 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 816 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez trzech nauczycieli. l. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. ł . Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. m. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. n. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie 68 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Razem 272 godzin w ciągu roku szkolnego 2012/13. Zadanie realizowane przez czterech nauczycieli. 5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy zlecenia stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 7) Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 21823720120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-10-12 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 342 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | TAK |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 35 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.kostrzyn.um.gov.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta, ul. Graniczna 2, 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą Referat Inwestycji i Remontów - pokój nr 22 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
