Budowa miejsc postojowych, placu manewrowego i chodnika dla przedszkola modułowego, na terenie Gimnazjum nr 2 przy ul. Gorlickiej 25 we Wrocławiu.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie miejsc postojowych, placu manewrowego i chodnika dla przedszkola modułowego, na terenie Gimnazjum nr 2 przy ul. Gorlickiej 25 we Wrocławiu Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, projektową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. Zakres robót stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Zakres robot budowlanych obejmuje m.in.: demontaż istniejącego ogrodzenia wraz ze słupkami, demontaż istniejących obrzeży betonowych na terenie projektowanego parkingu, 2. Zakres robot drogowych obejmuje m.in.: Budowę miejsc postojowych dla przedszkola wraz z dojściem do przedszkola: 2.1. wykonanie placu manewrowego z kostki betonowej gr. 8cm o powierzchni: 400m2, 2.2. wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej ażurowej gr. 10 cm o powierzchni: 138 m2: 2.3. wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm o powierzchni: 119, 2 m2: 2.4. wykonanie nawierzchni pod śmietnik z kostki betonowej bezfazowej, gr. 6cm o powierzchni: 3.6 m2:
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 23088420120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-07-02 |
| Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 24 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | TAK |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.zim.wroc.pl |
| Informacja dostępna pod: | siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A lub za zaliczeniem pocztowym. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 45233120-6 | Roboty w zakresie budowy dróg | |
| 45111200-0 | Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne |
