Wybór personelu na stanowiska pedagoga-doradcy zawodowego i psychologa w ramach projektu Dobry start
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu na stanowiska pedagoga-doradcy zawodowego oraz psychologa do czterech szkół podstawowych na terenie miasta Kraśnik (szkoły podstawowe Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 6) w ramach projektu Dobry start dofinansowywanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań: 1) Zadanie 1 - Pełnienie funkcji pedagoga-doradcy zawodowego w Szkole Podstawowej nr 1 (ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 2) Zadanie 2 - Pełnienie funkcji pedagoga-doradcy zawodowego w Szkole Podstawowej nr 2 (ul. Urzędowska 10, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 3) Zadanie 3 - Pełnienie funkcji pedagoga-doradcy zawodowego w Szkole Podstawowej nr 3 (ul. Urzędowska 435, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 4) Zadanie 4 - Pełnienie funkcji pedagoga-doradcy zawodowego w Szkole Podstawowej nr 6 (ul. Grunwaldzka 2, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 5) Zadanie 5 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 1 (ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 6) Zadanie 6 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 2 (ul. Urzędowska 10, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 7) Zadanie 7 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 3 (ul. Urzędowska 435, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start, 8) Zadanie 8 - Pełnienie funkcji psychologa w Szkole Podstawowej nr 6 (ul. Grunwaldzka 2, 23-200 Kraśnik) w ramach projektu Dobry start. Poniższa tabela przedstawia wymagania i obowiązki dotyczące zadań nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4. Wymagania: 1)Wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wykształcenie wyższe i uzupełniające z zakresu szkolnego doradztwa zawodowego z uprawnieniami pedagogicznymi, 2)Co najmniej 1 - roczny staż pracy jako doradca zawodowy lub przynajmniej 2 letni staż pracy jako pedagog szkolny, 3)Znajomość obsługi komputera, 4)posiadanie zdolności organizacyjnych, 5)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 6)Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Obowiązki: 1)pełnienie dyżurów w wymiarze 4 godzin tygodniowo (przez 36 tygodni) obejmujących: poradnictwo indywidualne, pomoc uczniom w realnej samoocenie zainteresowań, uzdolnień i predyspozycji zawodowych, dostarczanie uczniom informacji o systemie szkolnictwa oraz wskazywanie różnorodności dróg edukacyjnych, kształtowanie wśród uczniów umiejętności pracy w zespole, komunikatywności oraz umiejętności podejmowania decyzji, prowadzenie stałej ewaluacji osób objętych wsparciem, założenie i prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery. 2)dokumentowanie własnej pracy poprzez: karty pracy, ewidencję dokonywanych konsultacji, sporządzanie opinii, 3)wykonywanie dyżurów w godzinach uzgodnionych ze szkolnym koordynatorem projektu, 4)udzielanie niezbędnych informacji Kierownikowi projektu na potrzeby sprawozdań sporządzanych dla Instytucji Zarządzającej. Poniższa tabela przedstawia wymagania i obowiązki dotyczące zadań nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8. Wymagania: 1)Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, 2)Dwuletnie doświadczenie zawodowe, 3)Znajomość obsługi komputera, 4)Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, 5)Odpowiedzialność, 6)Komunikatywność, 7)Dyspozycyjność w czasie trwania projektu, 8)Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 9)Brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Obowiązki: 1)pełnienie dyżurów w wymiarze 2 godzin tygodniowo (przez 36 tygodni) obejmujących: poradnictwo indywidualne, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie problemów życiowych uczniów, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej, diagnostykę i terapię zaburzeń, analizę sytuacji rodzinnej uczniów, diagnozowanie problemów rodziny oraz tworzenie planów wsparcia i realizację ćwiczeń korygujących, rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju zawodowego uczestników. 2)dokumentowanie własnej pracy poprzez: karty pracy, ewidencję dokonywanych konsultacji, sporządzaniem opinii, 3)wykonywanie dyżurów w godzinach uzgodnionych ze szkolnym koordynatorem projektu, 4)udzielanie niezbędnych informacji Kierownikowi projektu na potrzeby sprawozdań sporządzanych dla Instytucji Zarządzającej.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 24284520100 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2010-09-07 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 282 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 8 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | http://www.krasnik.um.gov.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 218 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80410000-1 | Różne usługi szkolne | |
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 85121270-6 | Usługi psychiatryczne lub psychologiczne |
