Prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Człuchów, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-260/11-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie ze SIWZ. 2. Wykonawca zamówienia będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć indywidualizacyjnych dla uczniów. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: a) prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, dokumentacja zdjęciowa); c) sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć; d) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; e) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć indywidualizacyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; Szczegółowy zakres obowiązków ujęty został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i odnosi się do wszystkich części zamówienia. 3. Jednostka: 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 4. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Szkoła Podstawowa w Wierzchowie: CZĘŚĆ nr 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasie I w Wierzchowie Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY X 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 150 GODZIN (5 GRUP x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 8: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie I w Bukowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych (teatr/muzyka) w klasie II-III w Wierzchowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY X 30 GODZIN) Szkoła Podstawowa w Polnicy: CZĘŚĆ nr 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 11: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 12: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 13 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 14 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 15 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 18 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Polnicy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) Szkoła Podstawowa w Rychnowach: CZĘŚĆ nr 19 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 20 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 21 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 22 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 23 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 24 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 25 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w Rychnowach Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 90 GODZIN (3 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 26 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 27 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych w Rychnowach Opis: Zajęcia mające na celu pomoc terapeutyczną dla dzieci niepełnosprawnych w których stwierdzono trudności w uczeniu się uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 28 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie I w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 29 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie II w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 30 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasie III w Rychnowach Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 30 GODZIN (1 GRUPA) Szkoła Podstawowa w Stołcznie: CZĘŚĆ nr 31 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-II Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 32 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasie III Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w uzyskaniu osiągnięć z zakresu określonych zajęć edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej dla danego etapu edukacyjnego. Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 33 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 34 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III Zajęcia psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 35 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN) CZĘŚĆ nr 36 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu pomoc uczniom z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (1 GRUPA) CZĘŚĆ nr 37 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie zainteresowań uczniów z zakresu określonych zajęć edukacyjnych. ŁĄCZNIE ZAMÓWIENIE OBEJMUJE 60 GODZIN (2 GRUPY x 30 GODZIN)
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 24451720110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-09-14 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 280 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 37 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.ugczluchow.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Człuchów ul. Szczecińska 33 77-300 Człuchów |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
