Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Drwini w ramach programu Radosna Szkoła
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Drwini w ramach programu Radosna Szkoła zgodnie z zakresem prac zamieszczonym w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej.
Brak pliku (252006_2011.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-09-05
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 25200620110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-08-19 |
| Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 47 dni |
| Wadium: | 1 ZŁ |
| Szacowana wartość* | 33 PLN - 50 PLN |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.drwinia.pl |
| Informacja dostępna pod: | Na stronie internetowej Urzędu (strona BIP) oraz w siedzibie Urzędu po wcześniejszym uzgodnieniu z Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami.. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 45112723-9 | Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw | |
| 45233250-6 | Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg | |
| 77300000-3 | Usługi ogrodnicze | |
| 45342000-6 | Wznoszenie ogrodzeń |
