USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu Równe szanse w Gminie Smyków w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych: 2. Zakres prac: 2.1 Zajęcia rozwijające z języka angielskiego i niemieckiego dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - język angielski : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., - język niemiecki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz. W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.2 Zajęcia rozwijające komputerowe dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących gr i wymiarze godz.: SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 180 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 gr). 2.3 Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz historii dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - rozwijające z przyrody : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z matematyki : SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z historii : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.4 Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów dla uczniów mających trudności w nauce jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - wyrównujące z matematyki : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z języka polskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z języka angielskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z przyrody : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z fizyki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z historii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące chemiczno-biologiczne : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z geografii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., W sumie 300 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd./tydz. (tj. 30 godz./1 grupa). 2.5 Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla gimnazjalistów jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 10 os. 20 godz. - w sumie 40 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd. co dwa tygodnie (tj. 20 godz./1 grupa). 2.6 Zajęcia sportowo-rekreacyjne jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: SP Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., SP Królewiec 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna gr. dziewczynek i jedna gr. chłopców) 68godz W sumie 408 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 68 godz./1 gr). 3. Obowiązki prowadzącego zajęcia: - przeprowadzenie testu sprawdzającego poziom wiedzy uczniów na początku realizacji zajęć, - opracowanie programu tematycznego zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej, - zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć (listy obecności, dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, - zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć.

Smyków: USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW
Numer ogłoszenia: 274042 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Smyków , Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.
Adres strony internetowej zamawiającego:
gmina@smykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu Równe szanse w Gminie Smyków w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych: 2. Zakres prac: 2.1 Zajęcia rozwijające z języka angielskiego i niemieckiego dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - język angielski : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., - język niemiecki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz. W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.2 Zajęcia rozwijające komputerowe dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących gr i wymiarze godz.: SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 180 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 gr). 2.3 Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz historii dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - rozwijające z przyrody : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z matematyki : SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z historii : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.4 Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów dla uczniów mających trudności w nauce jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - wyrównujące z matematyki : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z języka polskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z języka angielskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z przyrody : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z fizyki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z historii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące chemiczno-biologiczne : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z geografii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., W sumie 300 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd./tydz. (tj. 30 godz./1 grupa). 2.5 Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla gimnazjalistów jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 10 os. 20 godz. - w sumie 40 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd. co dwa tygodnie (tj. 20 godz./1 grupa). 2.6 Zajęcia sportowo-rekreacyjne jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: SP Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., SP Królewiec 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna gr. dziewczynek i jedna gr. chłopców) 68godz W sumie 408 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 68 godz./1 gr). 3. Obowiązki prowadzącego zajęcia: - przeprowadzenie testu sprawdzającego poziom wiedzy uczniów na początku realizacji zajęć, - opracowanie programu tematycznego zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej, - zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć (listy obecności, dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, - zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa potwierdzenie złożą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniej niż 50000,00zł usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiających - zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej dwoma, usługami o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa zajęcia rozwijające z języka angielskiego i niemieckiego - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego odpowiednio w szkołach podstawowych i gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego odpowiednio gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), Na zajęcia rozwijające komputerowe - kwalifikacje do nauczania informatyki odpowiednio w szkołach podstawowych i gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), Na zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz historii - kwalifikacje do nauczania matematyki odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania przyrody odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania historii odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), Na zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów - kwalifikacje do nauczania matematyki odpowiednio w szkołach podstawowych i gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania języka polskiego odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania języka angielskiego odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.) - kwalifikacje do nauczania przyrody odpowiednio w szkołach podstawowych określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania fizyki odpowiednio w gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania historii odpowiednio w gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania chemii i biologii odpowiednio w gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), - kwalifikacje do nauczania geografii odpowiednio w gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), Na zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla gimnazjalistów - kwalifikacje do nauczania doradztwa edukacyjno-zawodowego odpowiednio w gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.), Na zajęcia sportowo-rekreacyjne - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego odpowiednio w szkołach podstawowych i gimnazjach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 z późn. zm.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa potwierdzenie złożą oświadczenie że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 50000,00 zł usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiających - zamawiający za spełnienie warunku uzna jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej dwoma, usługami o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.smykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Smykowie, Smyków 91, 26-212 Smyków,pokój nr 8 w godz. 7.30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Smykowie, Smyków 91, 26-212 Smyków,pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Smyków: USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW.
Numer ogłoszenia: 306052 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 274042 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Smyków, Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu Równe szanse w Gminie Smyków w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych: 2. Zakres prac: 2.1 Zajęcia rozwijające z języka angielskiego i niemieckiego dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - język angielski : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., - język niemiecki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz. W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.2 Zajęcia rozwijające komputerowe dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących gr i wymiarze godz.: SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 180 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 gr). 2.3 Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz historii dla uczniów szczególnie uzdolnionych jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - rozwijające z przyrody : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 60 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z matematyki : SP Królewiec 1 gr. 10 os 60 godz., - rozwijające z historii : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 60 godz., W sumie 240 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 60 godz./1 grupa). 2.4 Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów dla uczniów mających trudności w nauce jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: - wyrównujące z matematyki : SP Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z języka polskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z języka angielskiego : SP Królewiec 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z przyrody : SP Królewiec 1 gr. 10 os 30 godz., - wyrównujące z fizyki : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z historii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące chemiczno-biologiczne : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., - wyrównujące z geografii : Gimnazjum Miedzierza 1 gr. 10 os. 30 godz., W sumie 300 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd./tydz. (tj. 30 godz./1 grupa). 2.5 Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla gimnazjalistów jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 10 os. 20 godz. - w sumie 40 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 1 godz. dyd. co dwa tygodnie (tj. 20 godz./1 grupa). 2.6 Zajęcia sportowo-rekreacyjne jakie obejmuje projekt Równe szanse zostaną przeprowadzone w następujących grupach i wymiarze godzin: SP Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., SP Królewiec 2 gr. po 12 os. (jedna grupa dziewczynek i jedna grupa chłopców) 68 godz., Gimnazjum Miedzierza 2 gr. po 12 os. (jedna gr. dziewczynek i jedna gr. chłopców) 68godz W sumie 408 godzin (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Częstotliwość zajęć : 1 x 2 godz. dyd./tydz. (tj. 68 godz./1 gr). 3. Obowiązki prowadzącego zajęcia: - przeprowadzenie testu sprawdzającego poziom wiedzy uczniów na początku realizacji zajęć, - opracowanie programu tematycznego zajęć pozalekcyjnych w formie papierowej, - zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć (listy obecności, dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi, - zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn. Równe szanse w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz sp.j. Centrum Edukacyjne IDEA, {Dane ukryte}, 31-436 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 55594,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
53980,33
Oferta z najniższą ceną:
53980,33
/ Oferta z najwyższą ceną:
55455,40
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 27404220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-09-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 290 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | gmina@smykow.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy w Smykowie, Smyków 91, 26-212 Smyków,pokój nr 8 w godz. 7.30 - 15.30 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
USŁUGI EDUKACYJNE OBEJMUJĄCE PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 W RAMACH PROJEKTU RÓWNE SZANSE W GMINIE SMYKÓW. | CNJA EDUKACJA Witold Szaszkiewicz sp.j. Centrum Edukacyjne IDEA Kraków | 2011-09-26 | 53 980,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-26 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 803100000 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 53 980,00 zł Minimalna złożona oferta: 53 980,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 53 980,00 zł Maksymalna złożona oferta: 55 455,00 zł |