Świadczenie usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoły większych możliwości- indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Tomaszów Lubelski
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu Szkoły większych możliwości - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut nieprzerwanej pracy dla zajęć logopedycznych oraz 45 minut nieprzerwanej pracy dla pozostałych zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:Część nr1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk.2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem, Część nr 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo- język angielski w ZSP w Majdanie Górnym w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk.2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 8.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 9.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin, Część nr 10.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 11.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 12.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 13.Zajęcia rozwijające zdolności plastyczne w ZSP w Łaszczówce w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 14.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ZSP w Podhorcach w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 15.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ZSP w Podhorcach w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 24 h, razem 42 godziny,Część nr 16.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w ZSP w Podhorcach w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, -zajęcia na Stadninie koni ( 3 dni po 6 godzin dziennie + dowóz tam i z powrotem) razem 30 godzin - Część nr 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w ZSP w Podhorcach w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa -12 h, II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część 18.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie aktywności teatralnej i tanecznej w ZSP w Podhorcach w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 19.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ZSP w Sabaudii w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa- 18 h, razem 30 godzin,Część nr 20.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ZSP w Sabaudii w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 24 h, razem 42 godziny,Część nr 21.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w ZSP w Sabaudii w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 22.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w ZSP w Sabaudii w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 23.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie artystycznym w ZSP w Sabaudii w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 24.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w ZSP w Szarowoli w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 25.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ZSP w Szarowoli w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 24 h, razem 42 godziny,Część nr 26.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w ZSP w Szarowoli w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin, Część nr 27.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie artystycznym w ZSP w Szarowoli w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 28. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Jezierni w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 29.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Jezierni w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 30.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP w Jezierni w roku szk. 2011/2012,I sem, grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin Część nr 31.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w SP w Jezierni w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Justynówce w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 33.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Justynówce w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 34.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w SP w Justynówce w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 36 h, razem 60 godzin,Część nr 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Pasiekach w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 27 h, razem 45 godzin,Część nr 36.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Pasiekachw roku szk. 2011/2012 ,I sem.I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 27 h, razem 45 godzin,Część nr 37.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w SP w Pasiekach w roku szk. 2011/2012, I sem. grupa I - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 27 h, razem 45 godzin,Część nr 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Przeorsku w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 39.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Przeorsku w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 40. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP w Rogóźnie w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 41.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w SP w Rogóźnie w roku szk. 2011/2012 I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godzin Część nr 42.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w SP w Rogóźnie w roku szk. 2011/2012 I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 43. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Typinie w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin Część nr 44.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Typinie w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 45.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w SP w Typinie w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 46.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w SP w Typinie w roku szk. 2011/2012 I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godzin,Część nr 47. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w SP w Ulowie w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 36 h, razem 60 godzin, Część nr 48.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w SP w Ulowie w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 36 h, razem 60 godzin.Zajęcia będą się odbywały w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczno-techniczny. Zajęcia będą prowadzone w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców w porozumieniu z dyrektorem/ami poszczególnych szkół.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 28210820110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-09-09 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 284 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 48 |
| Kryterium ceny: | 80% |
| WWW ogłoszenia: | www.tomaszowlubelski.pl |
| Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10, 22 - 600 Tomaszów Lubelski |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
