Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do prowadzenia nauki on-line w ramach Projektu pn. Rozwijanie talentu uczniów zdolnych i wyrównywanie szans rozwoju uczniów szkół wiejskich, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do nauki on-line, wraz z instalacją i uruchomieniem w 19 szkołach położonych na terenie województwa podlaskiego, wymienonych w załączniku nr 6 do SIWZ, w ramach Projektu pn. Rozwijanie talentu uczniów zdolnych i wyrównywanie szans rozwoju uczniów szkół wiejskich, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W skład każdego z 19 zestawów komputerowych wchodzą następujące urządzenia: 1) Tablica interaktywan 2) Komputer przenośny Notebook 3) Projektor multimedialny. 2. Opis wymagań jakie powinien spełnić sprzęt komputerowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia instalacji sprzętu.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 29490720100 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2010-10-20 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 14 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.zgwwp.org.pl |
| Informacja dostępna pod: | Biuro Projektów Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Elektryczna 1, Białystok, III pietro |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 30213000-5 | Komputery osobiste | |
| 30213100-6 | Komputery przenośne | |
| 48700000-5 | Pakiety oprogramowania użytkowego | |
| 30200000-1 | Urządzenia komputerowe |
