Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III publicznych szkół podstawowych z terenu Gminy Debrzno w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudzień 2012r. w następujących jednostkach: Szkoły Podstawowe w Debrznie, Myśligoszcy,
Opis przedmiotu przetargu: PROWADZENIE ZAJĘĆ INDYWIDUALIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN.: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych Gminy Debrzno kluczem do sukcesu edukacyjnego WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna, polegająca na prowadzeniu zajęć indywidualizacyjnych w ramach projektu systemowego pn.: EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU IX: ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH DZIAŁANIE 9.1: WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY, PODDZIAŁANIE 9.1.2: WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZENIE RÓŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in.: 1. opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu nauczania dla danej części zamówienia, uwzględniającego przeprowadzone wcześniej indywidualne diagnozy potrzeb uczestników projektu, 2 prowadzenie zajęć indywidualizacyjnych w formie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z planem pracy i harmonogramem obowiązującym w danej szkole uczestniczącej w projekcie, 3 prowadzenia dokumentacji przeprowadzonych zajęć zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wymogami projektu (m.in. karty czasu pracy, karty ucznia, dzienniki zajęć, listy obecności, dokumentacja zdjęciowa zajęć); 4 bieżące monitorowanie stanu realizacji zajęć polegające na sporządzaniu miesięcznych informacji dotyczących liczby zrealizowanych godzin zajęć, 5 wspomaganie promocji projektu poprzez informowanie podczas zajęć o źródle finansowania projektu, oznakowanie zakupionych pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć dostarczonymi logotypami informującymi o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz wykonywanie dokumentacji zdjęciowej tego oznakowania, 6 przeprowadzenie wśród rodziców i uczestników projektu ewaluacji ex ante i ex poste, 7 sporządzanie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć; 8 stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; 9 wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu wynikłych w trakcie realizacji projektu, ściśle związanych z merytorycznym zakresem zadań wynikających z projektu. . Zamawiający podzielił zamówienie na 63 części: CZĘŚĆ nr 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 2: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 3: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 4: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 5: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 6: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 7: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 8: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 9: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 10: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 11: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 12: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 13: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie prawidłowo dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy oraz zaszczepienie u dzieci nawyku dbania o prawidłowy rozwój fizyczny. CZĘŚĆ nr 14: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie prawidłowo dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy oraz zaszczepienie u dzieci nawyku dbania o prawidłowy rozwój fizyczny. CZĘŚĆ nr 15: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 17: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 18: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 19: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 20: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 21: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 22: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 23: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 24: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 25: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 26: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 27: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 28: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 29: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 30: Zajęcia rozwijające artystyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne, muzyczne i teatralne, w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych uzdolnień artystycznych uczniów z zakresu określonego rodzaju zajęć edukacyjnych. CZĘŚĆ nr 31: Zajęcia rozwijające humanistyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych zdolności literackich, recytatorskich, teatralnych i innych humanistycznych uwzględniających treści podstawy programowej w klasach I-III CZĘŚĆ nr 32: Zajęcia rozwijające humanistyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych zdolności literackich, recytatorskich, teatralnych i innych humanistycznych uwzględniających treści podstawy programowej w klasach I-III. CZĘŚĆ nr 33: Zajęcia rozwijające humanistyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych zdolności literackich, recytatorskich, teatralnych i innych humanistycznych uwzględniających treści podstawy programowej w klasach I-III. CZĘŚĆ nr 34: Zajęcia rozwijające humanistyczne zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w klasach I-III w szkole podstawowej w Debrznie. Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie i doskonalenie indywidualnych zdolności literackich, recytatorskich, teatralnych i innych humanistycznych uwzględniających treści podstawy programowej w klasach I-III szkoły podstawowej. CZĘŚĆ nr 35: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Myśligoszczy. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 36: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Myśligoszczy. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 37: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 38: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 39: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 40: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 41: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauki języka angielskiego w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy Opis: Zajęcia będą miały na celu naukę języka angielskiego na rozszerzorzonym dla klas I-III poziomie. CZĘŚĆ nr 42: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauki języka angielskiego w klasach I-III w szkole podstawowej w Myśligoszczy Opis: Zajęcia będą miały na celu naukę języka angielskiego na rozszerzorzonym dla klas I-III poziomie. CZĘŚĆ nr 43: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 44: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 45: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 46: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 47: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudnienia w nauce. CZĘŚĆ nr 48: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudnienia w nauce. CZĘŚĆ nr 49: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudnienia w nauce. CZĘŚĆ nr 50: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie prawidłowo dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy oraz zaszczepienie u dzieci nawyku dbania o prawidłowy rozwój fizyczny. CZĘŚĆ nr 51: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie Opis: Zajęcia będą miały na celu skorygowanie wad postawy poprzez stosowanie prawidłowo dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy oraz zaszczepienie u dzieci nawyku dbania o prawidłowy rozwój fizyczny. CZĘŚĆ nr 52: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 53: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Starym Gronowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 54: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 55: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III szkoły podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nauce czytania, czytania ze zrozumieniem, poprawnego pisania . Zajęcia te wpłyną na poprawę funkcji językowych i percepcyjno - motorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także na poprawę zaburzeń uwagi i pamięci, w efekcie czego przyczynią się do ograniczenia ryzyka dysleksji. CZĘŚĆ nr 56: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 57: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów, którzy mają znaczne trudności w nabyciu i przyswajaniu treści matematycznych wynikających z podstawy programowej dla I etapu edukacyjnego w szkole podstawowej . CZĘŚĆ nr 58: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudnienia w nauce. CZĘŚĆ nr 59: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia zorganizowane zostaną dla uczniów z zaburzeniami mowy, które powodują zakłócenia komunikacji językowej oraz utrudnienia w nauce. CZĘŚĆ nr 60: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju. Zajęcia będą miały na celu uświadomienie dzieciom własnej wartości, koordynację z grupą, tolerancję dla innych. CZĘŚĆ nr 61: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie. Opis: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne zorganizowane zostaną w celu wspomagania wychowawczej funkcji rodziny, zapobiegania zachowaniom dysfunkcyjnym uczniów oraz wspierania ich rozwoju. Zajęcia będą miały na celu uświadomienie dzieciom własnej wartości, koordynację z grupą, tolerancję dla innych. CZĘŚĆ nr 62: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. CZĘŚĆ nr 63: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III w szkole podstawowej w Uniechowie Opis: Zajęcia będą miały na celu rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań uczniów z zakresu matematyki i przyrody. Za godzinę zajęć uznaje się godzinę lekcyjna w wymiarze 45 minut.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 31581720110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-12-02 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 385 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 63 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | http://bip.debrzno.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta i gMINY, 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2, pokój Nr 16 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
