Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na Pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Informacje ogólne: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 3 części. Każda część oznacza zatrudnienie jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Koordynatorzy wyłonieni w drodze niniejszego przetargu odpowiedzialni będą za prowadzenie działań w ramach powołanych sieci. W projekcie zostaną utworzone 4 sieci współpracy i samokształcenia. Wyłonieni Wykonawcy będą zatrudnieni w ramach umowy cywilnoprawnej- umowy zlecenia. Miesięczny wymiar czasu wykonywania usługi dla jednej osoby, pełniącej funkcję Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 22 godziny, maksymalnie w całym projekcie wynosi 396 godzin. Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu karty czasu pracy, zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego. W przypadku realizacji zadań w innym projekcie, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekroczyć 240 godz. miesięcznie ( na potwierdzenie wymaga się podpisania stosownego oświadczenia na etapie podpisania umowy na realizację zadania). 2. Informacje organizacyjne: Każda sieć będzie liczyła 25 uczestników (uczestnikami sieci będą nauczyciele oraz dyrektorzy szkół), odbędą się 3 spotkania każdej sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami (spotkanie organizacyjne, ustalenie harmonogramu, określenie potrzeb, wymiana doświadczeń, podsumowanie, omówienie pracy, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą) W celu wsparcia do prac zaproszeni będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą pracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów będzie efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. W ramach każdej sieci odbędzie się 1 wykład w roku szkolnymx2 lata dla uczestników sieci- zgodnie z tematyką interesującą członków sieci. 3. Obowiązki koordynatora sieci: a) Praca w Komisji Rekrutacyjnej - zrekrutowanie we współpracy z SORE i Dyrektorami szkół/przedszkoli uczestników sieci zgodnie z przyjętymi kryteriami; b) Określenie celu, obszaru pracy sieci; c) Sporządzenie Rocznego Planu Pracy Sieci (RPPS) wraz z harmonogramem pracy sieci, d) Organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; e) Pomoc przy pozyskiwaniu ekspertów zewnętrznych poprzez przygotowanie profilu osobowościowego ekspertów, którzy mają uczestniczyć w spotkaniach w ramach sieci, na podstawie potrzeb wynikających z pracy sieci; f) Bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz forum wymiany doświadczeń - praca na platformie cyfrowej; g) Udostępnianie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych; h) Przygotowanie i analiza ankiet ewaluacyjnych; i) Organizacja i monitorowanie przebiegu spotkań sieci zaplanowanych w ramach RPPS m.in.: dbałość o zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych, utrzymywanie kontaktu z ekspertami zewnętrznymi, bieżące tworzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z pracą sieci (m.in. raport z RPPS, sprawozdania z RPPS, dzienne notatki, dzienne listy obecności, scenariusze lekcji, zaświadczenia, potwierdzenia odbioru, ankiety, itp.); j) Stała współpraca z Koordynatorem Projektu oraz innymi pracownikami projektu w zakresie realizacji projektu, w tym m. in. promocji, sprawozdawczości; k) Promocja działań sieci współpracy i samokształcenia; l) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu; m) Udział w spotkaniach Zespołu Projektowego według potrzeb; n) Wykonywanie innych poleceń i spraw zleconych przez Koordynatora Projektu; o) Przedłożenie Koordynatorowi Projektu do zatwierdzenia comiesięcznego harmonogramu prac. Rozdział 4. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Maksymalna ilość części, na jaką może złożyć ofertę jeden wykonawca - 1. Oferty wykonawców złożone na więcej części zostaną odrzucone z uwagi na niezgodność ich treści z treścią SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć dyrektorów Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia; co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci (pełnienie funkcji dyrektora szkoły) Część II. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci- uczeń o specyficznych potrzebach edukacyjnych; kwalifikacje lub kursy w zakresie pracy z uczniem w ramach dowolnego deficytu Część III. Koordynator sieci współpracy i samokształcenia: sieć wychowawcza Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela/ pedagoga/ psychologa szkolnego/ bibliotekarza; doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo); ukończone kursy/ szkolenia/ studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy danej sieci -sieć wychowawcza
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 3170820140 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2014-01-28 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 510 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 3 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.pisz.pl |
| Informacja dostępna pod: | Biuro Projektu ul. Warszawska 5 12-200 Pisz tel. 87 423 26 92 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
