Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Golicach
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Oświatowym w Golicach w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Golicach. Odbywać się będą bezpośrednio po lub przed zajęciami dydaktycznymi w Zespole Oświatowym w Golicach. Zamówienie obejmuje: zajęcia nauki języka obcego - języka angielskiego w szkole podstawowej, zajęcia nauki języka obcego - języka niemieckiego w gimnazjum, zajęcia z matematyki w szkole podstawowej, zajęcia z matematyki w gimnazjum, zajęcia z przyrody w szkole podstawowej, zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum, zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym w szkole podstawowej, zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym gimnazjum. Przedmiot zamówienia dzieli się na części: Część 1. Zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej liczba uczestników 15 uczniów, łącznie 60 godzin (24 godzin w roku 2014 r. i 36 godzin w 2015 r.). Część 2. Zajęcia z języka niemieckiego w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 60 godzin (24 godzin w roku 2014 r. i 36 godzin w 2015 r.). Cześć 3. Zajęcia z matematyki w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 100 godzin (40 godzin w roku 2014 r. i 60 godzin w 2015 r.). Część 4. Zajęcia z matematyki w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 100 godzin (40 godzin w roku 2014 r. i 60 godzin w 2015 r.). Cześć 5. Zajęcia z przyrody w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 30 godzin (12 godzin w roku 2014 r. i 18 godzin w 2015 r.). Cześć 6. Zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 30 godzin (12 godzin w roku 2014 r. i 18 godzin w 2015 r.). Cześć 7. Zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 10 godzin (4 godzin w roku 2014 r. i 6 godzin w 2015 r.). Cześć 8. Zajęcia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno - zawodowym w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 10 godzin (4 godzin w roku 2014 r. i 6 godzin w 2015 r.). 1. Całość zamówienia należy zrealizować w Zespole Oświatowym w Golicach, Golice 2, 08 - 110 Siedlce. 2. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 3. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 4. Zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia w projekcie: 1) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w języku polskim (z wyjątkiem zajęć z języka angielskiego oraz niemieckiego) zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 2) poniżej. 2) Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i asystentowi koordynatora projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu; 3) Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności, harmonogramy wypełnione zgodnie z wzorem z strony www.mp.mazovia.pl); 4) Sporządzanie i przekazanie asystentowi koordynatora sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpracy z z asystentem koordynatora i dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 5) Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu; 6) Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; 7) Udział w zebraniach zwoływanych przez asystenta koordynatora; 8) Opieka nad uczniami podczas zajęć; 9) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu; 10) Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć; 11) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 12) Nadzorowanie frekwencji uczestników i przekazywanie tych danych do asystenta koordynatora; 13) Współpraca z rodzicami; 14) Przy wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca i dokumentacji Projektu logotypami Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mazowsze Serce Polski oraz nazwą Projektu; 15) Promowanie projektu
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 33009220140 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2014-10-06 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 258 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 8 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | ww.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip/pl/Start/26 |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 32 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
