Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego
Opis przedmiotu przetargu: Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach 3 głównych zadań realizowanych w roku szkolnym 2013/2014. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe - matura PP (Zadanie nr I) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz. stacjonarnych i 30 godz. e-learningu). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu obowiązkowego na poziomie podstawowym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych i Sylabusa zajęć e-learningowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Opracowywania i systematycznego umieszczania na platformie Moodle materiałów i form aktywności z zachowaniem praw autorskich (zadania, quizy, czat, fora, linki stron www). 8. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 9. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 10. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 11. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 12. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 13. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 14. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 15. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe - matura przedmioty dodatkowe PP i PR (Zadanie nr II A w pozycjach 2, 5-6 i 10-14) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz. stacjonarnych i 30 godz. e-learningu). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu dodatkowego na poziomie podstawowym lub rozszerzonym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych i Sylabusa zajęć e-learningowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Opracowywania i systematycznego umieszczania na platformie Moodle materiałów i form aktywności z zachowaniem praw autorskich (zadania, quizy, czat, fora, linki stron www). 8. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 9. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 10. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 11. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 12. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 13. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 14. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 15. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne - matura przedmioty dodatkowe PP i PR (Zadanie nr IIB w pozycjach 3-4 i 7-9, język angielski i matematyka, zajęcia stacjonarne) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2013/2014 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu dodatkowego na poziomie podstawowym lub rozszerzonym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 8. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego Koła (Zadanie nr 3) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest prowadzenie koła w roku szkolnym 2013/2014 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). W przypadku Koła dziennikarskiego realizowane będą również zajęcia e-learningowe w wymiarze 30 tygodni (30 godz.). Uczestnicy kół powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe: świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość lub społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu koła w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby koła z zachowaniem praw autorskich. 7. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. 8. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Prowadzący zajęcia w ramach Koła dziennikarskiego (stacjonarne + e-learning) jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych i Sylabusa zajęć e-learningowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Opracowywania i systematycznego umieszczania na platformie Moodle materiałów i form aktywności z zachowaniem praw autorskich (zadania, quizy, czat, fora, linki stron www). 8. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 9. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 10. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 11. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 12. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 13. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 14. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 15. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 33442220130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-08-20 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 306 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 18 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.starostwo.puck.pl |
| Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, Pokój nr 8 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży |
