Wyłonienie ośmiu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji do realizacji projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego w okresie od 02.09. 2013 r. do 30.06.2015 r.
Opis przedmiotu przetargu: Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 35289620130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-09-02 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 658 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 8 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.powiat-ostrowski.pl |
| Informacja dostępna pod: | w siedzibie Zamawiającego |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
