usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe 1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych. 3. Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice: W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia: Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut. Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut. Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia: Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny, Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny, Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut, W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia: Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin, Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin, Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin. 4. Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podstystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości. 6. Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 35816020120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-09-20 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 94 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 14 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.prusice.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta i Gminy Prusice ul. Rynek 1 55-110 Prusice |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
