Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w szkołach podstawowych w Gminie Brudzew-II edycja w roku szkolnym 2012_2013.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Brudzew - II edycja w roku szkolnym 2012_2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia z uczestnikami projektu będą prowadzone na terenie placówki w czasie wolnym od obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Pojęcie godzina należy rozumieć jako godzinę zegarową (60 min) w przypadku zajęć specjalistycznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 10.228.1487. z późn. zm.) bądź jako godzina lekcyjna (45 min) w przypadkach zajęć dydaktyczno-wyrównawczych wymienionych w wyżej wymienionym Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Chrząblicach 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013, 60 godzin w 2 grupach dla: a.klasa II - 30h - 1 grupa (część 1); b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 2); 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin w roku szkolnym 2012_2013 w dwóch grupach dla: a.klasa II - 30h - 1 grupa,(część 3); b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 4); 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klasy III (część 5). 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 30h w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klas II i III (część 6) . 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem matematyczno - przyrodniczym - 60 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 w dwóch grupach dla: a.klasa II-30h - 1 grupa (część 7); b.klasa III - 30h - 1 grupa (część 8); 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo-zajęcia sportowe z tenisa stołowego i gry w szachy - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów z klas od I-III(część 9). 7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie j. angielskiego - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klasy I- III (część 10). 8.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych pod względem artystyczno-plastycznym-30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów z klas I-III (część 11). 9.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów pod względem informatycznym - 30 godzin w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 1 grupy uczniów klas I-III (część 12). Zadanie nr II-Szkoła Podstawowa w Galewie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla: a.1 grupa uczniów klasy I - 30 h (część 13); b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 14); c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 15); 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szkolnym 2012_2013 a.1 grupa uczniów klasy I-30h (część 16); b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 17); c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 18); 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla 2 grup, klasa I-30h, klasa III - 30h (część 19). 4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla: a.1 grupa uczniów klasy I - 30h (część 20); b.1 grupa uczniów klasy II - 30h (część 21); c.1 grupa uczniów klasy III - 30h (część 22); 5.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy- 30 godzin dla 1 grupy uczniów (część 23). Zadanie nr III Szkoła Podstawowa w Koźminie z filią w Krwonach 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla: a.Klasy I SP w Koźminie -30h - 1 grupa (część 24); b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 25); c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 26); d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h -1 grupa (część 27); e.Klasy II_III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 28); 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla: a.Klasy I SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 29); b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 30); c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 31); d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 32); e.Klasy II_III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 33); 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 30 h dla 1 grupy z klas I-III (część 34). 4.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla: a.Klasy I SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 35); b.Klasy II SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 36); c.Klasy III SP w Koźminie - 30h - 1 grupa (część 37); d.Klasy I Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 38); e.Klasy II-III Filii w Krwonach - 30h - 1 grupa (część 39); Zadanie nr IV Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Brudzewie 1.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szkolnym 2012_2013 dla: a.Klasy Ia - 30h - 1 grupa (część 40); b.Klasa Ib - 30h-1 grupa (część 41); c.Klasy IIa - 30h-1 grupa (część 42); d.Klasa IIb - 30h - 1 grupa (część 43); e.Klasa IIIa - 30h - 1 grupa (część 44); f.Klasa IIIb - 30h - 1 grupa (część 45); 2.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 a.Klasy I i II - 60h - w dwóch grupach (część 46); b.Klasy III - 60h - w dwóch grupach (część 47); 3.Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej realizowane w roku szkolnym 2012_2013 a.Klasy III - 30h - 1grupa (część 48); b.Klasy II i III - 60h - 2grupy (część 49); 4.Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne-muzykoterapia dla 1 dziecka niepełnosprawnego realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 - 30 h (część 50). 5.Zajęcia specjalistyczne terapeutyczno-korekcyjno-kompensacyjne realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla klasy II i III - 60 h w dwóch grupach (część 51). 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych pod względem matematyczno-przyrodniczym realizowane w ciągu roku szkolnego 2012_2013 dla: a.Klasy I - 30h - 1 grupa - zajęcia z obserwacji przyrodniczych (część 52); b.Klasy I - 30h - 1 grupa - kółko matematyczno-przyrodnicze (część 53); 7.Zajęcia rozwijające uzdolnienia matematyczne realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla klasy II - 30h - 1 grupa (część 54). 8.Zajęcia rozwijające uzdolnienia plastyczno-muzyczne dla klasy III b - 30h - 11 uczniów (część 55). 9.Zajęcia rozwijające uzdolnienia polonistyczne - kółko polonistyczne, zajęcia przygotowujące do konkursów realizowane w roku szkolnym 2012_2013 dla: a.Klasa III - 30h - 1 grupa-przygotowanie do konkursów (część 56); b.Klasa III - 30h - 1 grupa-kółko polonistyczne (część 57); 10.Zajęcia rozwijające uzdolnienia teatralne realizowane w roku szkolnym 2012_2013 - Klasa I - 60h - 1 grupa (część 58). Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia w ramach programu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Brudzew w roku szkolnym 2012_2013, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 36704820120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-09-26 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 270 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | TAK |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 58 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.brudzew.pl |
| Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Brudzewie, ul. Turkowska 29, 62-720 Brudzew. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
