Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacja programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09-01. W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować: - 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, - 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi, - 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk i technik elektronik zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne. Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych. Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30: Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6: opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu - opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu, - opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu - wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik - udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści. Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4: opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu - opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu, - opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu - wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik - udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści. Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4: opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów. - opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. - opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego - wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/. - udostępnienie zadań uczniom - sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści. Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 4: opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów. - opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. - opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego - wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ - udostępnienie zadań uczniom - sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści. Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu podstawy elektrotechniki i elektroniki w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu podstawy elektrotechniki i elektroniki w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu multimedia i grafika komputerowa w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu przyrządy pomiarowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy cyfrowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy analogowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy automatyki w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu układy mikroprocesorowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia elektroniczne w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia elektroniczne w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu pracownia elektrotechniki i elektroniki w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik elektronik, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 3723620120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-02-07 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 42 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 30 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.zs10.zabrze.pl |
| Informacja dostępna pod: | sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80420000-4 | Usługi e-learning |
