Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Przykonie
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie stałego przewozu (dowozu i odwozu) dzieci i młodzieży - uczniów oraz ich opiekunów do Zespołu Szkół w Przykonie. Przewozy będą się odbywały pięcioma autobusami wg harmonogramu przewozów. Pojemność autobusów należy dostosować do poszczególnych tras i ilości dowożonych dzieci z tym, że dwa autobusy powinny posiadać co najmniej 53 miejsca siedzące, dwa autobusy powinny posiadać minimum 45 miejsc siedzących i jeden co najmniej 36 miejsc siedzących. Przewidywana liczba kilometrów 123 950.
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-12-04
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 38833820140 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2014-11-26 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 98% |
| WWW ogłoszenia: | www.przykona.edu.pl |
| Informacja dostępna pod: | Zespół Szkół w Przykonie, ul. Szkolna 4A, 62-731 Przykona, pokój 21 (sekretariat) |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 60100000-9 | Usługi w zakresie transportu drogowego |
Wyniki
| Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
|---|---|---|---|
| Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Przykonie | USŁUGI TRANSPORTOWE TRANS-BUD Izabela Buda Turek | 2015-01-02 | 323 620,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-01-02 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 601000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 323 621,00 zł Minimalna złożona oferta: 301 130,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 301 130,00 zł Maksymalna złożona oferta: 336 116,00 zł |
