PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA W PROJEKCIE pn. BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE ŚREDZKIM
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie p.n. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem ww projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim poprzez kompleksowe wsparcie 20 szkół i 4 przedszkoli spójne z ich potrzebami w okresie do dnia 30.06.2015. 3.Usługa wykonywana będzie umową-zleceniem. 4.Szacunkowa ilość godzin dla każdego koordynatora: 25 godzin miesięcznie5 5.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji koordynatora może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 6.W ramach sieci współpracować ze sobą będzie średnio 20 nauczycieli z różnych szkół tj., w sumie ok. 60 nauczycieli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie razy w trakcie trwania projektu. Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej, udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji Rocznego planu pracy w ramach sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator. 7. Zadania koordynatora sieci: 1) przygotowanie planu dziania sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników, harmonogramu pracy sieci; 2) organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; 3) wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych (prelegentów) -specjalistów w zakresie tematu pracy sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba); 4) bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiana doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej); 5) zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci; 6) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci; 7) promocja działań sieci; 8) bieżąca dokumentacja związana z realizacją sieci. 8. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuścił możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną lub więcej części, z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji koordynatora sieci w danej części może pełnić tę funkcję tylko w tej jednej części (funkcji nie można łączyć). 10. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część 1: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych Część 2 : Koordynator sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów humanistycznych.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 47915020130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-11-22 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 575 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 2 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne) |
| Informacja dostępna pod: | j/w lub w siedzibie zamawiajacego- pok.51 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
