Przebudowa pomieszczeń parteru w budynkach szkół w Mętowie, Prawiednikach i Wilczopolu Kolonii dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń parteru w budynkach Zespołu Szkół w Mętowie, Zespołu Szkół w Wilczopolu Kol. oraz w Szkole Podstawowej w Prawiednikach dla potrzeb infrastruktury przedszkolnej. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na dostosowaniu (adaptacji) do wymagań ppoż. oraz sanitarno-higienicznych, pomieszczeń przeznaczonych do celów wychowania przedszkolnego. Zakres robót obejmował będzie wydzielenie części przedszkolnych jako oddzielnych stref ppoż., przebudowę sanitariatów i stołówek, remont podłóg w salach przedszkolnych i ciągach komunikacyjnych, wymianę drzwi wewnętrznych, wymianę grzejników i opraw oświetleniowych, malowanie adaptowanych pomieszczeń przedszkolnych. Szczegółowe obowiązki wykonawcy określone zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają SIWZ i załączniki do SIWZ, tj. dokumentacje projektowe, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 526113-N-2017 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP.271.8.2017 |
Data publikacji zamówienia: | 2017-06-06 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 65 dni |
Wadium: | 5500 ZŁ |
Szacowana wartość* | 183 333 PLN - 275 000 PLN |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | ugglusk.bip.lubelskie.pl |
Informacja dostępna pod: | ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45000000-7 | Roboty budowlane | |
45300000-0 | Roboty instalacyjne w budynkach | |
45453000-7 | Roboty remontowe i renowacyjne | |
45111300-1 | Roboty rozbiórkowe |