USŁUGA W ZAKRESIE UDOSTĘPNIENIA I PRZEPROWADZENIA DIAGNOZY INDYWIDUALNYCH POTRZEB ROZWOJOWYCH, EDUKACYJNYCH ORAZ PREDYSPOZYCJI ZAWODOWYCH UCZNIA – INDYWIDUALNY PLAN DZIAŁANIA (IPD) NA MOBILNEJ PLATFORMIE DISTANCE LEARNING Z KODAMI DOSTĘPU DLA 598 UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU PN. „MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE SŁUBICKIM – PROJEKTY REALIZOWANE POZA FORMUŁĄ ZIT”
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udostępnienia i przeprowadzenia diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych oraz predyspozycji zawodowych ucznia – Indywidualny Plan Działania (zwany dalej IPD) na mobilnej platformie distance learning z kodami dostępu dla każdego z 598 uczniów w ramach projektu pn.: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Słubickim – projekty realizowane poza formułą ZIT” w tym: w 2017 r. dla 149 uczniów, w 2018 r. dla 149 uczniów, w 2019 r. dla 150 uczniów, w 2020 r. dla 150 uczniów. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia. Badanie IPD będzie odbywać się na mobilnej platformie distance learning (za pośrednictwem internetu). Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi dysponować platformą internetową (zwaną dalej mobilną platformą lub platformą) wraz z narzędziem pozwalającym na wykonanie badań IPD spełniającą następujące wymogi: 1) Narzędzie do badania IPD musi zawierać minimum 5 różnych kwestionariuszy badających zakres m.in.: a) Rodzajów inteligencji, b) Stylu reakcji na stres, c) Typów interpersonalnych, d) Motywatorów zawodowych, e) Cech przedsiębiorczych u ucznia. 2) Narzędzie powinno zawierać dwa raporty – podstawowy i szczegółowy (po przeprowadzonym badaniu IPD oprogramowanie platformy musi umożliwiać wygenerowanie w dowolnym czasie raportu podstawowego i szczegółowego w zależności od potrzeby): a) raport podstawowy – obejmować będzie wyniki wraz z grafami bez szczegółowego opisu („surowe” wyniki do interpretacji – bez opisu), b) raport szczegółowy – obejmować będzie wyniki z opisem (szczegółowa interpretacja surowych wyników wraz ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do rozwoju). Raport powinien zawierać min. 12 stron A4 opisu uzyskanych przez uczestnika wyników ze wskazaniem m. in. mocnych stron użytkownika, obszarów do rozwoju uczestnika z uwzględnieniem wszystkich badanych przy pomocy kwestionariuszy zakresów. 3) Platforma z narzędziem musi posiadać panel administracyjny umożliwiający zarządzanie badaniami, systemem monitoringu i ewaluacji oraz generowaniem raportów indywidualnych z pracy każdego ucznia oraz raportów zbiorczych dla całej grupy. 4) Platforma wraz z narzędziem musi zawierać system monitoringu uczestnika diagnozy. W skład monitoringu wchodzi: wydruk potwierdzenia wykonania badania, podstawowe i szczegółowe raporty, zestawienie wszystkich przeprowadzonych badań z możliwością wyszczególnienia okresu realizacji badań. 5) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać automatyczne przesyłania wyników do ucznia i koordynatora projektu (po przeprowadzonym badaniu i uzyskaniu wyniku). 6) Mobilna platforma będzie dostępna dla uczestnika badania na czas wykonania tych badań. 7) Każdy użytkownik po zalogowaniu na platformie będzie miał dostęp do tych samych treści. 8) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać wprowadzenie podziału i generowanie raportów w podziale na szkoły. Zrekrutowany i wskazany przez Zamawiającego uczestnik badania (tj. uczeń szkoły ponadgimnazjalnej, ponadpodstawowej) otrzyma od wykonawcy kod dostępu (do swojego indywidualnego konta) do baterii testów w celu zbadania: predyspozycji osobowościowych i zawodowych, kotwic kariery, typu interpersonalnego, sposobu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, preferencji zawodowych. Badanie będzie przeprowadzone w wyznaczonym miejscu (placówce oświatowej podległej zmawiającemu) przy udziale i nadzorze osób wskazanych przez Wykonawcę. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest dokonanie oceny indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych każdego ucznia do wykonywania poszczególnych zawodów, planowania ścieżki kariery uczestników projektu, rozwijania mocnych stron oraz niwelowania słabych, a także wybór odpowiednich szkoleń/kursów w projekcie, zgodnych z kierunkiem rozwoju indywidualnej ścieżki edukacyjno - zawodowej ucznia. Diagnoza składać się będzie z: 1) Badania – Indywidualny Plan Działań (IPD) – badanie on-line (zawierającego minimum 5 różnych kwestionariuszy) + wywiad behawioralny prowadzony przez konsultanta (przedstawiciela Wykonawcy) 2h/badanie. 2) Całościowego raportu IPD składającego się z raportu podstawowego i raportu szczegółowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym harmonogramu badań i/lub każdorazowo, kiedy Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ustala się, iż dopuszczalną formą zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie badania jest zgłoszenie dokonane: 1) drogą elektroniczną, 2) pocztą tradycyjną, 3) faksem. Ustala się, iż minimalna liczebność grupy, dla której Wykonawca wykona w ustalonym czasie badanie wynosi 2 osoby. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wyników badań niezwłocznie po przeprowadzonym badaniu, jednak nie później niż w terminie 2 dni. Zamawiający w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń na terenie następujących szkół: 1) Zespołu Szkół Ekonomiczno – Rolniczych w Słubicach, 2) Zespołu Szkół Technicznych, 3) Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ośnie Lubuskim, 4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słubicach. 3. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 8 Nowoczesna edukacja, Działania 8.4. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego, Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 553384-N-2017 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | OR.272.1.16.2017 |
| Data publikacji zamówienia: | 2017-07-18 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 1254 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 60% |
| WWW ogłoszenia: | www.powiatslubicki.pl |
| Informacja dostępna pod: | http://bip.powiatslubicki.pl/241/Zamowienia_publiczne/ |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 48500000-3 | Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego | |
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
