Przeprowadzenie kursów doszkalających dla nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeprowadzeniem kursów (szkoleń) doszkalających dla grupy 5 nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu pn.: „Podniesienie wiedzy uczniów i kompetencji nauczycieli – wdrożenie działań zwiększających efektywność kształcenia w SSP1 we Wrześni” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2: Kształcenie ogólne. 2. Zamówienie na usługi szkoleniowe podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Autyzm, Zespół Aspergera) w oparciu o techniki behawioralne - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: dziecko o profilu autystycznym; behawioralna analiza zachowania stosowana; zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania; pozytywne motywowanie; planowanie i monitor pracy edukacyjno-terapeutycznej; 2) Część 2 - Mutyzm wybiórczy-oddziaływania terapeutyczne w szkole, domu oraz miejscach publicznych – 10 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: czym jest mutyzm wybiórczy/selektywny; czym jest i czym charakteryzuje się zespół pomutystyczny; mutyzm wybiórczy, a dwujęzyczność; obserwacja dziecka w kierunku mutyzmu wybiórczego w szkole; dziecko z mutyzmem wybiórczym w szkole; 3) Część 3 - Metoda eksperymentu jako metoda badawcza w kształceniu zintegrowanym - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: stawianie pytań problemów; formułowanie myślowo przewidywanych wyników mających postać odpowiedzi na pytania-problemy (formułowanie hipotez); planowanie eksperymentu; przeprowadzenie eksperymentu; ustalenie wyników uzyskanych podczas eksperymentu i porównanie z przyjęta hipotezą; 4) Część 4 - Dysfunkcje procesów integracji sensorycznej jako przyczyny zaburzeń w rozwoju i trudności szkolnych ucznia - 8 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: geneza i główne założenia metody integracji sensorycznej; krótka charakterystyka 3 bazowych systemów sensorycznych oraz odruchów ATOS, STOS, TOB; jak pracują nasze układy sensoryczne? ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem sprzętu do terapii integracji sensorycznej; podstawowe dysfunkcje integracji sensorycznej; jak rozpoznać dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej, symptomy dysfunkcji procesów SI - kwestionariusz przesiewowy dla nauczycieli; pomoc dziecku z zaburzeniami SI - możliwości ograniczenia w środowisku ucznia; terapia integracji sensorycznej - przebieg i zasady jej właściwego prowadzenia; omówienie i prezentacja filmów z terapii SI; Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkoleń/kursów jednorazowo odbyli 2 godzinny wykład/pogadankę z zakresu prowadzenia edukacji równościowej „Szkoła wolna od dyskryminacji”. Minimalne wymagane parametry organizacyjne dla wszystkich części: a) przeprowadzenie szkolenia/kursu zgodnie z przedstawionym harmonogramem przez Wykonawcę; b) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie papierowej (5 egz dla uczestników + 2 egz. dla Zamawiającego) opatrzone logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz informacją o współfinansowaniu szkolenie/kursu z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; c) przeprowadzenie certyfikacji (badań) na podstawie pre i post testów (tej samej treści); d) prowadzenia dziennika zajęć dla danego szkolenia/kursu, który powinien zawierać: - imię i nazwisko osoby prowadzącej szkolenie, liczbę godzin, harmonogram szkolenia, pieczęć i podpis Wykonawcy oraz osoby prowadzącej szkolenie, - bieżącą tematykę szkolenia zgodną ze szczegółowym programem szkolenia, - listę obecności uczestników oraz podsumowanie frekwencji na zajęciach, każdorazowo oraz na zakończenie szkolenia, z podaniem średniej frekwencji na szkoleniu; - wymagana frekwencja 80% czasu szkolenia; e) zapewnienia podpisywania list obecności przez uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia i przechowywania list obecności; f) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o problemach związanych z prowadzeniem szkolenia, w szczególności o zmianach w kadrze prowadzącej szkolenie; g) wydanie uznanego certyfikatu/zaświadczenia.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
614894-N-2018
Data:
10/09/2018
Adres strony internetowej (url): http://www.wrzesnia.pl
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-09-18, godzina: 09:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-09-20, godzina: 09:45
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 500291125-N-2018 z dnia 05-12-2018 r. Gmina Września: Przeprowadzenie kursów doszkalających dla nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak Nazwa projektu lub programu „Podniesienie wiedzy uczniów i kompetencji nauczycieli – wdrożenie działań zwiększających efektywność kształcenia w SSP1 we Wrześni” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2 : Kształcenie ogólne. Numer Projektu: RPWP.08.01.02-30-0191/16 Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 614894-N-2018 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 500223265-N-2018 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, Krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa 1, 62300 Września, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4360880 w. 146, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl, faks 614 362 500. Adres strony internetowej (url): http://www.wrzesnia.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów doszkalających dla nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-271/122/WOS/2018 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeprowadzeniem kursów (szkoleń) doszkalających dla grupy 5 nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu pn.: „Podniesienie wiedzy uczniów i kompetencji nauczycieli – wdrożenie działań zwiększających efektywność kształcenia w SSP1 we Wrześni” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2: Kształcenie ogólne. 2. Zamówienie na usługi szkoleniowe podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Autyzm, Zespół Aspergera) w oparciu o techniki behawioralne - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: dziecko o profilu autystycznym; behawioralna analiza zachowania stosowana; zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania; pozytywne motywowanie; planowanie i monitor pracy edukacyjno-terapeutycznej; 2) Część 2 - Mutyzm wybiórczyoddziaływania terapeutyczne w szkole, domu oraz miejscach publicznych – 10 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: czym jest mutyzm wybiórczy/selektywny; czym jest i czym charakteryzuje się zespół pomutystyczny; mutyzm wybiórczy, a dwujęzyczność; obserwacja dziecka w kierunku mutyzmu wybiórczego w szkole; dziecko z mutyzmem wybiórczym w szkole; 3) Część 3 - Metoda eksperymentu jako metoda badawcza w kształceniu zintegrowanym - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: stawianie pytań problemów; formułowanie myślowo przewidywanych wyników mających postać odpowiedzi na pytania-problemy (formułowanie hipotez); planowanie eksperymentu; przeprowadzenie eksperymentu; ustalenie wyników uzyskanych podczas eksperymentu i porównanie z przyjęta hipotezą; 4) Część 4 - Dysfunkcje procesów integracji sensorycznej jako przyczyny zaburzeń w rozwoju i trudności szkolnych ucznia - 8 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: geneza i główne założenia metody integracji sensorycznej; krótka charakterystyka 3 bazowych systemów sensorycznych oraz odruchów ATOS, STOS, TOB; jak pracują nasze układy sensoryczne? ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem sprzętu do terapii integracji sensorycznej; podstawowe dysfunkcje integracji sensorycznej; jak rozpoznać dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej, symptomy dysfunkcji procesów SI - kwestionariusz przesiewowy dla nauczycieli; pomoc dziecku z zaburzeniami SI - możliwości ograniczenia w środowisku ucznia; terapia integracji sensorycznej - przebieg i zasady jej właściwego prowadzenia; omówienie i prezentacja filmów z terapii SI; Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkoleń/kursów jednorazowo odbyli 2 godzinny wykład/pogadankę z zakresu prowadzenia edukacji równościowej „Szkoła wolna od dyskryminacji”. Minimalne wymagane parametry organizacyjne dla wszystkich części: a) przeprowadzenie szkolenia/kursu zgodnie z przedstawionym harmonogramem przez Wykonawcę; b) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie papierowej (5 egz dla uczestników + 2 egz. dla Zamawiającego) opatrzone logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz informacją o współfinansowaniu szkolenie/kursu z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; c) przeprowadzenie certyfikacji (badań) na podstawie pre i post testów (tej samej treści); d) prowadzenia dziennika zajęć dla danego szkolenia/kursu, który powinien zawierać: - imię i nazwisko osoby prowadzącej szkolenie, liczbę godzin, harmonogram szkolenia, pieczęć i podpis Wykonawcy oraz osoby prowadzącej szkolenie, - bieżącą tematykę szkolenia zgodną ze szczegółowym programem szkolenia, - listę obecności uczestników oraz podsumowanie frekwencji na zajęciach, każdorazowo oraz na zakończenie szkolenia, z podaniem średniej frekwencji na szkoleniu; - wymagana frekwencja 80% czasu szkolenia; e) zapewnienia podpisywania list obecności przez uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia i przechowywania list obecności; f) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o problemach związanych z prowadzeniem szkolenia, w szczególności o zmianach w kadrze prowadzącej szkolenie; g) wydanie uznanego certyfikatu/zaświadczenia. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: tak II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4 Dodatkowe kody CPV: 80500000-9 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 614894-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP-271/122/WOS/2018 |
Data publikacji zamówienia: | 2018-09-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 39 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.wrzesnia.pl |
Informacja dostępna pod: | http://bip.wrzesnia.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Metoda eksperymentu jako metoda badawcza w kształceniu zintegrowanym | APHR Sp. z o.o. Warszawa | 2018-11-13 | 3 154,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-11-13 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 154,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 154,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 154,00 zł Maksymalna złożona oferta: 8 500,00 zł | |||
Dysfunkcje procesów integracji sensorycznej jako przyczyny zaburzeń w rozwoju i trudności szkolnych ucznia | CTM Sp. z o.o. Kraków | 2018-11-13 | 6 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-11-13 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 500,00 zł | |||
Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Autyzm, Zespół Aspergera) w oparciu o techniki behawioralne | CTM Sp. z o.o. Kraków | 2018-11-13 | 7 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-11-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80000000 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 500,00 zł | |||
Mutyzm wybiórczy-oddziaływania terapeutyczne w szkole, domu oraz miejscach publicznych | CTM Sp. z o.o. Kraków | 2018-11-13 | 6 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-11-13 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80000000 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 000,00 zł |