Przeprowadzenie kursów doszkalających dla nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z przeprowadzeniem kursów (szkoleń) doszkalających dla grupy 5 nauczycieli Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu pn.: „Podniesienie wiedzy uczniów i kompetencji nauczycieli – wdrożenie działań zwiększających efektywność kształcenia w SSP1 we Wrześni” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.1, Poddziałanie 8.1.2: Kształcenie ogólne. 2. Zamówienie na usługi szkoleniowe podzielone jest na 4 części: 1) Część 1 - Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Autyzm, Zespół Aspergera) w oparciu o techniki behawioralne - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: dziecko o profilu autystycznym; behawioralna analiza zachowania stosowana; zachowania trudne i behawioralne procedury postępowania; pozytywne motywowanie; planowanie i monitor pracy edukacyjno-terapeutycznej; 2) Część 2 - Mutyzm wybiórczy-oddziaływania terapeutyczne w szkole, domu oraz miejscach publicznych – 10 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: czym jest mutyzm wybiórczy/selektywny; czym jest i czym charakteryzuje się zespół pomutystyczny; mutyzm wybiórczy, a dwujęzyczność; obserwacja dziecka w kierunku mutyzmu wybiórczego w szkole; dziecko z mutyzmem wybiórczym w szkole; 3) Część 3 - Metoda eksperymentu jako metoda badawcza w kształceniu zintegrowanym - 16 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: stawianie pytań problemów; formułowanie myślowo przewidywanych wyników mających postać odpowiedzi na pytania-problemy (formułowanie hipotez); planowanie eksperymentu; przeprowadzenie eksperymentu; ustalenie wyników uzyskanych podczas eksperymentu i porównanie z przyjęta hipotezą; 4) Część 4 - Dysfunkcje procesów integracji sensorycznej jako przyczyny zaburzeń w rozwoju i trudności szkolnych ucznia - 8 godz. dydaktycznych, grupa 5 osób Minimalny zakres szkolenia: geneza i główne założenia metody integracji sensorycznej; krótka charakterystyka 3 bazowych systemów sensorycznych oraz odruchów ATOS, STOS, TOB; jak pracują nasze układy sensoryczne? ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem sprzętu do terapii integracji sensorycznej; podstawowe dysfunkcje integracji sensorycznej; jak rozpoznać dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej, symptomy dysfunkcji procesów SI - kwestionariusz przesiewowy dla nauczycieli; pomoc dziecku z zaburzeniami SI - możliwości ograniczenia w środowisku ucznia; terapia integracji sensorycznej - przebieg i zasady jej właściwego prowadzenia; omówienie i prezentacja filmów z terapii SI; Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkoleń/kursów jednorazowo odbyli 2 godzinny wykład/pogadankę z zakresu prowadzenia edukacji równościowej „Szkoła wolna od dyskryminacji”. Minimalne wymagane parametry organizacyjne dla wszystkich części: a) przeprowadzenie szkolenia/kursu zgodnie z przedstawionym harmonogramem przez Wykonawcę; b) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe muszą być sporządzone w formie papierowej (5 egz dla uczestników + 2 egz. dla Zamawiającego) opatrzone logotypami, które są dostępne na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz informacją o współfinansowaniu szkolenie/kursu z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; c) przeprowadzenie certyfikacji (badań) na podstawie pre i post testów (tej samej treści); d) prowadzenia dziennika zajęć dla danego szkolenia/kursu, który powinien zawierać: - imię i nazwisko osoby prowadzącej szkolenie, liczbę godzin, harmonogram szkolenia, pieczęć i podpis Wykonawcy oraz osoby prowadzącej szkolenie, - bieżącą tematykę szkolenia zgodną ze szczegółowym programem szkolenia, - listę obecności uczestników oraz podsumowanie frekwencji na zajęciach, każdorazowo oraz na zakończenie szkolenia, z podaniem średniej frekwencji na szkoleniu; - wymagana frekwencja 80% czasu szkolenia; e) zapewnienia podpisywania list obecności przez uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia i przechowywania list obecności; f) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o problemach związanych z prowadzeniem szkolenia, w szczególności o zmianach w kadrze prowadzącej szkolenie; g) wydanie uznanego certyfikatu/zaświadczenia.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 614894-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP-271/122/WOS/2018 |
Data publikacji zamówienia: | 2018-09-10 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 39 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.wrzesnia.pl |
Informacja dostępna pod: | http://bip.wrzesnia.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |