3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnych organizatorów rozwoju edukacji projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część I – SORE I Obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa nr 52 im. dr Ireny Białówny w Białymstoku 2) Prywatna Szkoła Podstawowa nr 1 w Białymstoku Część II – SORE II Obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Szkoła Podstawowa nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku 2) Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Marii Konopnickiej w Białymstoku Część III – SORE III Obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Publiczne Gimnazjum nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku 2) Szkoła Podstawowa im. Ks. Michała Sopoćki w Księżynie Część IV – SORE IV Obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Zespół Szkół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym 2) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Św. Kazimierza Królewicza w Białymstoku Część V – SORE V Obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach: 1) Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym 2) Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie Średniomiesięczna ilość godzin pracy dla każdego SORE: 24 godziny. Całkowita ilość godzin pracy w okresie obowiązywania umowy: 480. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji Rocznego Planu Wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia. Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w placówce, którą wspiera. Obowiązki SORE: Zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu „Kompetentny nauczyciel i kreatywny uczeń kluczem do sukcesu” w przydzielonych placówkach oświatowych w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym – w szczególności: 1) Diagnoza potrzeb placówki wraz z Dyrektorem i Radą Pedagogiczną i dostosowanie oferty doskonalenia nauczycieli do zdiagnozowanych potrzeb poprzez: spotkania z dyrektorami, spotkania z Radami Pedagogicznymi, przeprowadzanie warsztatów diagnostyczno – rozwojowych, wypracowanie danych do Rocznego Planu Wspomagania; 2) Opracowanie Rocznego Planu Wspomagania placówki wraz ze szczegółowym programem form wsparcia i przekazanie ich koordynatorowi projektu; 3) Przygotowanie szczegółowej specyfikacji technicznej do zamówienia publicznego na ekspertów i przekazanie ich Koordynatorowi projektu; 4) Organizacja i monitorowanie przebiegu form wsparcia zaplanowanych w ramach Rocznych Planów Wspomagania wyznaczonych placówek; 5) Wsparcie placówek we wdrożeniu do praktyki szkolnej nowych umiejętności nabytych w ramach oferty doskonalenia. 6) Stała współpraca z koordynatorem projektu oraz innymi pracownikami projektu w zakresie realizacji w/w projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej; 7) Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach dotyczących realizacji w/w projektu oraz stałe podnoszenie kwalifikacji, poprzez korzystanie ze zbiorów oraz konsultacji specjalistów z instytucji zaangażowanych w realizację projektu. 8) Wykonywanie innych czynności na stanowisku zapewniających prawidłową realizację projektu, w tym tworzenie niezbędnej dokumentacji. Osoba pełniąca obowiązki SORE musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 6293720170 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | ZP-261-01/17 |
| Data publikacji zamówienia: | 2017-04-10 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 5 |
| Kryterium ceny: | 60% |
| WWW ogłoszenia: | www.modm.bialystok.pl |
| Informacja dostępna pod: | www.modm.bialystok.pl |
| Okres związania ofertą: | 31 dni |
Kody CPV
| 80521000-2 | Usługi opracowywania programów szkoleniowych |
