Sukcesywna dostawa ryb i lodów do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa ryb i lodów do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu, ul. Gizewiusza 3, 12- 200 Pisz, szczegółowo określona w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dostarczane produkty powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2015 r. poz. 594 z późn.zm.) oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy.
Brak pliku (66831_2016.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2016-06-10
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 6683120160 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2016-06-02 |
| Rodzaj zamówienia: | dostawy |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 447 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 98% |
| WWW ogłoszenia: | www.zsz.pisz.pl |
| Informacja dostępna pod: | Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 15896000-5 | Produkty głęboko mrożone |
