Przeprowadzenie zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu oraz na przeprowadzenie zajęć z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu-uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie-lepszy start zawodowy II, realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2010-2012, w ramach POKL, Priorytet IX,Działanie 9.2.współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1) projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II; 2) pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze dla 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu z podziałem na dwie grupy liczące po 10 osób w grupie - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy II. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC oraz zajęcia z zakresu pneumatyki w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze, mających na celu wzmocnienie potencjału uczennic i uczniów szkoły zawodowej niezbędnego do przyszłego zatrudnienia. 3. Zajęcia z zakresu projektowania CAD CAM i technik wytwarzania CNC: 1) zajęcia powinny odbywać się w trzech modułach: a) Moduł I CAD - SolidEDGE - w ramach zajęć z tego modułu uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności projektowania i czytania dokumentacji 2D/3D na przykładzie programu SolidEDGE. Uczennice i uczniowie na zajęciach przygotowują model 3D i dokumentację 2D dla elementów toczonych wykonywanych w trzecim module na obrabiarce CNC, b) Moduł II CAM - w ramach zajęć uczennice i uczniowie powinni nabyć umiejętności z zakresu obsługi programu EdgeCAM. Uczennica lub uczeń generuje kody obrabiarkę w oparciu o model bryłowy. W ramach zajęć w tym module każda uczennica lub uczeń generuje kody na obrabiarkę w oparciu o dokumentację przygotowaną w module I, c) Moduł III CNC - obrabiarka CNC - w ramach zajęć uczennice i uczniowie zapoznają się z obsługą obrabiarki CNC ze sterowaniem np. Sinumerik 840D oraz wykonują detal lub detale zaprojektowane w module I; 2) zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników; tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: obrabiarkę sterowaną numerycznie w systemie SINUMERIK 840 D; 7) Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 4. Zajęcia z zakresu pneumatyk w oparciu o FluidSim i elektromechaniczne elementy wykonawcze: 1) zajęcia powinny odbywać się w dwóch modułach: a) Moduł I - nabycie umiejętności projektowania układów pneumatycznych elektropneumatycznych w oparciu o symbole ISO na przykładzie programu FluidSim. Czytanie ze zrozumieniem schematów elektropneumatycznych, analiza układów, b)Moduł II - sterowanie za pomocą rzeczywistych sterowników PLC układów elektropneumatycznych zaprojektowanych w module I. Budowa układów elektropneumatycznych z wykorzystaniem rzeczywistych podzespołów elektropneumatycznych. Budowa urządzeń mechatronicznych. Sterowanie stanowisk MecLAB za pomocą sterowników PLC Fanuc; 2)zajęcia muszą obejmować co najmniej 20 godzin (1 godz. zajęć = 45 minut) zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy oraz 2 godziny dodatkowych zajęć na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników, tj. 1 godz. na początku i 1 godziny na zakończenie zajęć; 3) liczba uczestniczek i uczestników biorących udział w zajęciach teoretycznych nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach poza zajęciami szkolnymi uczennic i uczniów lub w dni wolne od zajęć szkolnych, nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia powinny odbywać się na terenie szkoły, w sali lekcyjnej wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora szkoły; 6) Wykonawca musi zapewnić odpowiedni sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, a w szczególności: oprogramowanie FluidSim na 10 stanowisk oraz min. 2 zestawy MacLAB; 7)Wykonawca razem z ofertą musi złożyć Program zajęć uwzględniający liczbę godzin wskazaną w pkt 2 i opis zajęć wskazany w pkt 1; 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej materiały szkoleniowe; 9) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników; test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć ankiet: wstępnej i ewaluacyjnej (opracowanych przez Zamawiającego); 5) opracowanie i uzgodnienie z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć; 6) niezwłoczne powiadamianie koordynatora szkolnego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie koordynatora szkolnego o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddanie się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) wypracowanie następujących rezultatów: a) co najmniej 90 % uczestniczek i uczestników zakończy udział w zajęciach, b) u uczestniczek i uczestników zajęć nastąpi przyrost wiedzy i umiejętności w zakresie wiedzy specjalistycznej o minimum 40% w stosunku do stanu początkowego; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, ankiet, rejestru wydanych zaświadczeń i kopii wydanych zaświadczeń, itp., w terminie do 10 dni od ich zakończenia
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 6723620120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-03-05 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 79 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.swiecki.lo.pl |
| Informacja dostępna pod: | Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gen. J. Hallera 9, pok. 405, 86 - 100 Świecie |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego |
