Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych Broker Technologii w semestrze letnim roku akademickiego 2012/13. Oznaczenie sprawy: OZ/U/18/DM/13
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych Broker Technologii w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013. Wszystkie zajęcia dydaktyczne mają być prowadzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 zadań. Zamawiający zapewnia infrastrukturę do realizacji zadań związanych z prowadzeniem zajęć dydaktycznych w postaci sal wyposażonych w tablicę, komputer i projektor multimedialny. Do prowadzenia zajęć wykorzystywane zostaną sale Wydziału Organizacji i Zarządzania w Zabrzu przy ul. Roosevelta 26-28 oraz Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej w Zabrzu przy ul. Jagiellońskiej 38A. 2. CPV: 80.43.00.00-7 Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim. 3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): od dnia zawarcia umowy do 30.06.2013r., wg sporządzonego przez Zamawiającego harmonogramu prowadzenia zajęć, który będzie dołączony do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie, a jakiekolwiek zmiany w harmonogramie proponowane przez Wykonawcę muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 9518220130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-03-08 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 104 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 14 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.polsl.pl |
| Informacja dostępna pod: | Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44 - 100 Gliwice |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80430000-7 | Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim |
