Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie jednego Innowacyjnego Programu Nauczania IPN w ramach, którego kształtowana będzie w szczególności umiejętność myślenia naukowego. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. Merytoryczne założenia programu zostały przedstawione w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Innowacyjny Program Nauczania powinien uwzględniać specjalne potrzeby edukacyjne poprzez: stosowanie metody projektowanych okazji edukacyjnych, co pozwoli na pracę uczniów zgodnie z ich potrzebami i możliwościami, a każdy uczeń będzie pracował we własnym tempie i na miarę swoich możliwości; dobór doświadczeń oraz opis jego realizacji będzie uwzględniał różne wersje wykonania - poziom trudniejszy i poziom łatwiejszy z podpowiedziami; program uwzględni konieczność wykonywania zadań i doświadczeń zespołowo dając możliwość rozwijania się uczniom zdolnym i uczniom ze specyficznymi trudnościami; wymagania wobec uczniów zostaną dostosowane do ich potrzeb i możliwości. 4. Innowacyjny Program Nauczania będzie dotyczył klas I-III szkoły podstawowej. 5. Innowacyjny Program Nauczania powinien spełniać następujące warunki: 1) powinien zawierać szczegółowe cele kształcenia i sposoby ich osiągania; 2) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z podstawą programową dla nauczania zintegrowanego; 3) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z obowiązującym prawem, w tym aktami prawnymi regulującymi kwestie edukacji, szkolnictwa; 4) powinien zawierać opis założonych osiągnięć, propozycje kryteriów oceny i sprawdzania osiągnięć; 5) powinien być zgodny z politykami horyzontalnymi UE a w szczególności z polityką równych szans; 6) powinien być poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym, w szczególności uwzględnia aktualny stan wiedzy naukowej, w tym metodycznej, a jego treści są zgodne z przepisami prawa; 7) w programie nauczania szczególny nacisk powinien być położony jest na kształtowanie umiejętności uczenia się jako sposobu zaspakajania naturalnej ciekawości świata, odkrywania swoich zainteresowań i przygotowania do dalszej edukacji; 8) powinien ułatwiać asymilację w środowisku szkolnym dzieci w różnym wieku (zróżnicowanie treści dla sześcio- i siedmiolatków); 9) powinien uwzględnia indywidualizację nauczania z uwagi na zróżnicowanie dzieci rozpoczynających naukę szkolną na wiek 6 i 7 lat, indywidualizacja nauczania rozumiana jest jako zróżnicowanie form pracy oraz stosowanie różnych rozwiązań metodycznych, uwzględniających potrzeby i możliwości dzieci; 10) powinien wykorzystywać metodę projektu edukacyjnego, rozumianego jako rozwijanie samodzielności w postrzeganiu, myśleniu i podejmowaniu decyzji, możliwego do realizacji w formie pracy indywidualnej, pracy w parach lub grupach; 11) powinien uwzględniać potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. uczniów ze specjalnymi uzdolnieniami i mających trudności z uczeniem się; 12) powinien zawierać odniesienia dotyczące aktywizacji rodziców; 13) cele, treści, sposoby osiągania celów powinny uwzględniać specyfikę szkół z terenów zdegradowanych, do których program jest kierowany; tj. działania dydaktyczne zaproponowane w programie nauczania powinny zawierać elementy wychowawcze odpowiadające na problemy zdefiniowane w kontakcie ze szkołami z terenów zdegradowanych; 14) IPN powinien być zgodny z założeniami indywidualizacji nauczania, działania założone w programie powinny uwzględniać czynniki kontekstowe szkół z terenów zdegradowanych; 15) w programie wskazuje się sposoby - działania dydaktyczne niwelujące negatywne skutki tych kontekstów; 6. Program należy opracować technicznie tak, aby istniała możliwość jego swobodnego wydruku i upowszechnienia na stronach internetowych. 7. Program będzie odebrany po pozytywnym zaopiniowaniu przez ewaluatora zewnętrznego oraz nauczycieli klas wczesnoszkolnych ze szkół biorących udział w projekcie. 8. Program powinien być opracowany przez zespół minimum 5 pedagogów posiadających wiedzę metodyczną i poszczególne specjalizacje np. indywidualizacji procesów nauczania, tworzenia innowacji pedagogicznych, psychologii wieku wczesnoszkolnego, biomedycznych postaw rozwoju, problemów edukacyjnych itp. 9. Opracowany program wraz z wypracowanymi narzędziami wdrożony zostanie pilotażowo szkołach podstawowych w Suchaniu, Marianowie, Chociwlu. 10. Wymagane jest, aby Innowacyjny Program Nauczania (IPN) powstał na bazie wiedzy i doświadczenia specjalistów - fachowców danej dziedziny i był oparty na zapisach wniosku o dofinansowanie.
Suchań: Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Numer ogłoszenia: 95389 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchań , ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5624015, faks 91 5624015.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.suchan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie jednego Innowacyjnego Programu Nauczania IPN w ramach, którego kształtowana będzie w szczególności umiejętność myślenia naukowego. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. Merytoryczne założenia programu zostały przedstawione w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Innowacyjny Program Nauczania powinien uwzględniać specjalne potrzeby edukacyjne poprzez: stosowanie metody projektowanych okazji edukacyjnych, co pozwoli na pracę uczniów zgodnie z ich potrzebami i możliwościami, a każdy uczeń będzie pracował we własnym tempie i na miarę swoich możliwości; dobór doświadczeń oraz opis jego realizacji będzie uwzględniał różne wersje wykonania - poziom trudniejszy i poziom łatwiejszy z podpowiedziami; program uwzględni konieczność wykonywania zadań i doświadczeń zespołowo dając możliwość rozwijania się uczniom zdolnym i uczniom ze specyficznymi trudnościami; wymagania wobec uczniów zostaną dostosowane do ich potrzeb i możliwości. 4. Innowacyjny Program Nauczania będzie dotyczył klas I-III szkoły podstawowej. 5. Innowacyjny Program Nauczania powinien spełniać następujące warunki: 1) powinien zawierać szczegółowe cele kształcenia i sposoby ich osiągania; 2) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z podstawą programową dla nauczania zintegrowanego; 3) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z obowiązującym prawem, w tym aktami prawnymi regulującymi kwestie edukacji, szkolnictwa; 4) powinien zawierać opis założonych osiągnięć, propozycje kryteriów oceny i sprawdzania osiągnięć; 5) powinien być zgodny z politykami horyzontalnymi UE a w szczególności z polityką równych szans; 6) powinien być poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym, w szczególności uwzględnia aktualny stan wiedzy naukowej, w tym metodycznej, a jego treści są zgodne z przepisami prawa; 7) w programie nauczania szczególny nacisk powinien być położony jest na kształtowanie umiejętności uczenia się jako sposobu zaspakajania naturalnej ciekawości świata, odkrywania swoich zainteresowań i przygotowania do dalszej edukacji; 8) powinien ułatwiać asymilację w środowisku szkolnym dzieci w różnym wieku (zróżnicowanie treści dla sześcio- i siedmiolatków); 9) powinien uwzględnia indywidualizację nauczania z uwagi na zróżnicowanie dzieci rozpoczynających naukę szkolną na wiek 6 i 7 lat, indywidualizacja nauczania rozumiana jest jako zróżnicowanie form pracy oraz stosowanie różnych rozwiązań metodycznych, uwzględniających potrzeby i możliwości dzieci; 10) powinien wykorzystywać metodę projektu edukacyjnego, rozumianego jako rozwijanie samodzielności w postrzeganiu, myśleniu i podejmowaniu decyzji, możliwego do realizacji w formie pracy indywidualnej, pracy w parach lub grupach; 11) powinien uwzględniać potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. uczniów ze specjalnymi uzdolnieniami i mających trudności z uczeniem się; 12) powinien zawierać odniesienia dotyczące aktywizacji rodziców; 13) cele, treści, sposoby osiągania celów powinny uwzględniać specyfikę szkół z terenów zdegradowanych, do których program jest kierowany; tj. działania dydaktyczne zaproponowane w programie nauczania powinny zawierać elementy wychowawcze odpowiadające na problemy zdefiniowane w kontakcie ze szkołami z terenów zdegradowanych; 14) IPN powinien być zgodny z założeniami indywidualizacji nauczania, działania założone w programie powinny uwzględniać czynniki kontekstowe szkół z terenów zdegradowanych; 15) w programie wskazuje się sposoby - działania dydaktyczne niwelujące negatywne skutki tych kontekstów; 6. Program należy opracować technicznie tak, aby istniała możliwość jego swobodnego wydruku i upowszechnienia na stronach internetowych. 7. Program będzie odebrany po pozytywnym zaopiniowaniu przez ewaluatora zewnętrznego oraz nauczycieli klas wczesnoszkolnych ze szkół biorących udział w projekcie. 8. Program powinien być opracowany przez zespół minimum 5 pedagogów posiadających wiedzę metodyczną i poszczególne specjalizacje np. indywidualizacji procesów nauczania, tworzenia innowacji pedagogicznych, psychologii wieku wczesnoszkolnego, biomedycznych postaw rozwoju, problemów edukacyjnych itp. 9. Opracowany program wraz z wypracowanymi narzędziami wdrożony zostanie pilotażowo szkołach podstawowych w Suchaniu, Marianowie, Chociwlu. 10. Wymagane jest, aby Innowacyjny Program Nauczania (IPN) powstał na bazie wiedzy i doświadczenia specjalistów - fachowców danej dziedziny i był oparty na zapisach wniosku o dofinansowanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.52.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem specjalistów składającym się z co najmniej 5 osób spełniających następujące wymagania: a) wymagania obligatoryjne do spełnienia dla każdego członka zespołu opracowującego IPN - wykształcenie wyższe pedagogiczne (minimalnie mgr pedagogiki o specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna); minimum 5 letnie doświadczenie pracy w nauczaniu edukacji wczesnoszkolnej, umiejętność pracy w zespole, b) przynajmniej 1 osoba z zespołu musi posiadać doświadczenie w wdrażaniu innowacji pedagogicznych na podstawie minimum jednego udokumentowanego programu innowacyjnego; c) minimum 2 osoby z zespołu muszą być autorem programów edukacyjnych oraz podręczników szkolnych; d) minimum 3 osoby z zespołu muszą mieć potwierdzoną pracę z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, e) minimum 2 osoby z zespołu muszą posiadać status eksperta ds. edukacji wczesnoszkolnej przy MEN w zakresie reformy programowej lub metodyki nauczania, f) minimum 1 osoba musi być doradcą metodycznym ds. edukacji wczesnoszkolnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa - załącznik nr 1 do siwz, 2) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w przypadku gdy są wymagane w siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.suchan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Suchaniu ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Suchaniu ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój nr 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Suchań: Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
Numer ogłoszenia: 116013 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 95389 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5624015, faks 91 5624015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie jednego Innowacyjnego Programu Nauczania IPN w ramach, którego kształtowana będzie w szczególności umiejętność myślenia naukowego. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia. Merytoryczne założenia programu zostały przedstawione w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Innowacyjny Program Nauczania powinien uwzględniać specjalne potrzeby edukacyjne poprzez: stosowanie metody projektowanych okazji edukacyjnych, co pozwoli na pracę uczniów zgodnie z ich potrzebami i możliwościami, a każdy uczeń będzie pracował we własnym tempie i na miarę swoich możliwości; dobór doświadczeń oraz opis jego realizacji będzie uwzględniał różne wersje wykonania - poziom trudniejszy i poziom łatwiejszy z podpowiedziami; program uwzględni konieczność wykonywania zadań i doświadczeń zespołowo dając możliwość rozwijania się uczniom zdolnym i uczniom ze specyficznymi trudnościami; wymagania wobec uczniów zostaną dostosowane do ich potrzeb i możliwości. 4. Innowacyjny Program Nauczania będzie dotyczył klas I-III szkoły podstawowej. 5. Innowacyjny Program Nauczania powinien spełniać następujące warunki: 1) powinien zawierać szczegółowe cele kształcenia i sposoby ich osiągania; 2) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z podstawą programową dla nauczania zintegrowanego; 3) powinien zawierać wszystkie treści zgodne z obowiązującym prawem, w tym aktami prawnymi regulującymi kwestie edukacji, szkolnictwa; 4) powinien zawierać opis założonych osiągnięć, propozycje kryteriów oceny i sprawdzania osiągnięć; 5) powinien być zgodny z politykami horyzontalnymi UE a w szczególności z polityką równych szans; 6) powinien być poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym, w szczególności uwzględnia aktualny stan wiedzy naukowej, w tym metodycznej, a jego treści są zgodne z przepisami prawa; 7) w programie nauczania szczególny nacisk powinien być położony jest na kształtowanie umiejętności uczenia się jako sposobu zaspakajania naturalnej ciekawości świata, odkrywania swoich zainteresowań i przygotowania do dalszej edukacji; 8) powinien ułatwiać asymilację w środowisku szkolnym dzieci w różnym wieku (zróżnicowanie treści dla sześcio- i siedmiolatków); 9) powinien uwzględnia indywidualizację nauczania z uwagi na zróżnicowanie dzieci rozpoczynających naukę szkolną na wiek 6 i 7 lat, indywidualizacja nauczania rozumiana jest jako zróżnicowanie form pracy oraz stosowanie różnych rozwiązań metodycznych, uwzględniających potrzeby i możliwości dzieci; 10) powinien wykorzystywać metodę projektu edukacyjnego, rozumianego jako rozwijanie samodzielności w postrzeganiu, myśleniu i podejmowaniu decyzji, możliwego do realizacji w formie pracy indywidualnej, pracy w parach lub grupach; 11) powinien uwzględniać potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. uczniów ze specjalnymi uzdolnieniami i mających trudności z uczeniem się; 12) powinien zawierać odniesienia dotyczące aktywizacji rodziców; 13) cele, treści, sposoby osiągania celów powinny uwzględniać specyfikę szkół z terenów zdegradowanych, do których program jest kierowany; tj. działania dydaktyczne zaproponowane w programie nauczania powinny zawierać elementy wychowawcze odpowiadające na problemy zdefiniowane w kontakcie ze szkołami z terenów zdegradowanych; 14) IPN powinien być zgodny z założeniami indywidualizacji nauczania, działania założone w programie powinny uwzględniać czynniki kontekstowe szkół z terenów zdegradowanych; 15) w programie wskazuje się sposoby - działania dydaktyczne niwelujące negatywne skutki tych kontekstów; 6. Program należy opracować technicznie tak, aby istniała możliwość jego swobodnego wydruku i upowszechnienia na stronach internetowych. 7. Program będzie odebrany po pozytywnym zaopiniowaniu przez ewaluatora zewnętrznego oraz nauczycieli klas wczesnoszkolnych ze szkół biorących udział w projekcie. 8. Program powinien być opracowany przez zespół minimum 5 pedagogów posiadających wiedzę metodyczną i poszczególne specjalizacje np. indywidualizacji procesów nauczania, tworzenia innowacji pedagogicznych, psychologii wieku wczesnoszkolnego, biomedycznych postaw rozwoju, problemów edukacyjnych itp. 9. Opracowany program wraz z wypracowanymi narzędziami wdrożony zostanie pilotażowo szkołach podstawowych w Suchaniu, Marianowie, Chociwlu. 10. Wymagane jest, aby Innowacyjny Program Nauczania (IPN) powstał na bazie wiedzy i doświadczenia specjalistów - fachowców danej dziedziny i był oparty na zapisach wniosku o dofinansowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.52.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Edukacyjne Hanna Olszańska, {Dane ukryte}, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 41000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
41000,00
Oferta z najniższą ceną:
41000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
41000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 9538920140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-05-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 30 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://www.suchan.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Suchaniu ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój nr 5 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80521000-2 | Usługi opracowywania programów szkoleniowych |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego | Usługi Edukacyjne Hanna Olszańska Gryfice | 2014-05-29 | 41 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-29 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805210002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 41 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 41 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 41 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 41 000,00 zł |