Byczyna: Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna


Numer ogłoszenia: 58515 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie , Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    Nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna. Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności: 1) Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Byczynie: - programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Byczynie), - przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania, 2) Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć (zarówno pierwszego planu zajęć, jak zmian planu zajęć) - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy, 3) Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności: -prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach, -zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach, -dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych, -karty obserwacji ucznia. 4) Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego) 5) Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych, 6) Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie składa się z 12 części, w tym: I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne), II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne), III) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne), IV) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne), V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)*, VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)*, VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne), VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)*, IX) zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia specjalistyczne), X) zajęcia taneczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia), XI) zajęcia śpiewu (zajęcia rozwijające uzdolnienia), XII) zajęcia plastyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia). * wzięto pod uwagę przynależność uczniów odpowiednio do klasy I lub II w roku szkolnym 2011/2012. Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia, w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Harmonogram zajęć została załączony do SIWZ - załącznik nr 7. Zamawiający przedstawia harmonogram zajęć na miesiące od marca do czerwca 2012 r. Harmonogram zajęć może ulec nieznacznym zmianom w przypadku np.: zmiany planu lekcji w PSP w Byczynie, w przypadku okoliczności, których na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć. Nie ma możliwości przedstawienia harmonogramu zajęć za cały okres trwania projektu, ze względu choćby na fakt, że nie jest znany plan lekcji PSP w Byczynie na rok szkolny 2012/2013. Wszystkie zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Szczegółowy Opis przedmiotu Część I i II Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów. Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej. Część III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych. Część IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy. Część V, VI, VII, VIII Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych. Część IX Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie. Część X Zajęcia taneczne Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem. Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca. Część XI Zajęcia śpiewu Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku. Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta. Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych. Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi. Część XII Zajęcia plastyczne Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy. Nr Części/Rodzaj zajęć/PSP Byczyna/Liczba Godz. w 2012 r./Liczba Godz. w 2013 r./Liczba uczniów; I /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji /42/ 18 /4; II /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 42/ 18/ 4; III/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 42 /18 /5; IV/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12; V /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I/ 42/ 18 /3; VI /Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II/ 42/ 18/ 3; VII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I /42/ 18/ 3; VIII/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności/ 42/ 18/ 3; IX /Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego /30 /- /10; X /Zajęcia taneczne /42/ 18 /12; XI /Zajęcia śpiewu /42/ 18 /12; XII /Zajęcia plastyczne/ 42/ 18/ 12. Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut). Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wyznaczyć inną osobę do realizacji przedmiotu umowy w zastępstwie tylko w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku choroby nauczyciela wyznaczonego do prowadzenia zajęć lub innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających pełnienie przez niego obowiązków. Wskazana osoba powinna posiadać niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku nagłej nieobecności Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianach w harmonogramie zajęć biuro projektu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400), a dodatkowo osoba zdolna do wykonania zamówienia posiada (dla poszczególnych części): I Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej -co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami w czytaniu i pisaniu, -co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, -znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, -znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; -znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej, -jest członkiem Polskiego Towarzystwa Dyslekcji. II Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej. - znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, - znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; -znajomość ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej. III Dla dzieci z trudnościami matematycznymi - co najmniej 2 letnia praktykę w pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi, -co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej. IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - specjalizację z gimnastyki korekcyjnej, - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy i doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami postawy. V Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I VI Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II VII Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I VIII Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności - kwalifikacje w zakresie: 1/rewalidacji lub 2/ oligofrenopedagogiki lub 3/ terapii pedagogicznej, - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela. IX Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej. X Zajęcia taneczne - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych, - wykształcenie kierunkowe (pedagogika tańca). XI Zajęcia śpiewu - przygotowanie do nauczania muzyki z elementami dyrygentury -co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych. XII Zajęcia plastyczne - co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych, - wykształcenie kierunkowe (plastyczne). Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Uwaga: należy wypełnić właściwy załącznik w zależności od tego, dla której części składana jest oferta.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1 46-220 Byczyna.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1 46-220 Byczyna pokój nr 19, I piętro (Sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne),.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów. Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno- terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów. Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno- terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Część III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Część IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse- edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)*,.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne),.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)*,.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Część IX Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zajęcia kółka przyrodniczo- ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia/ warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 21.12.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Część X Zajęcia taneczne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem. Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowych odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Część XI Zajęcia śpiewu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku. Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta. Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych. Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I- III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Część XII Zajęcia plastyczne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Byczyna: Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna


Numer ogłoszenia: 68669 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 58515 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap I - PSP Byczyna.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna. Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności: 1)Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Byczynie: - programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Byczynie), - przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania, 2)Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć (zarówno pierwszego planu zajęć, jak zmian planu zajęć) - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy, 3)Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności: -prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach, -zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach, -dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych, -karty obserwacji ucznia. 4)Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego) 5)Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych, 6)Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie składa się z 12 części, w tym: I)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne), II)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne), III)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne), IV)zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne), V)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne), VI)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne), VII)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne), VIII)zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne), IX)zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia specjalistyczne), X)zajęcia taneczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia), XI)zajęcia śpiewu (zajęcia rozwijające uzdolnienia), XII)zajęcia plastyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia). wzięto pod uwagę przynależność uczniów odpowiednio do klasy I lub II w roku szkolnym 2011/2012 Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia, w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Harmonogram zajęć została załączony do SIWZ - załącznik nr 7. Zamawiający przedstawia harmonogram zajęć na miesiące od marca do czerwca 2012 r. Harmonogram zajęć może ulec nieznacznym zmianom w przypadku np.: zmiany planu lekcji w PSP w Byczynie, w przypadku okoliczności, których na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć. Nie ma możliwości przedstawienia harmonogramu zajęć za cały okres trwania projektu, ze względu choćby na fakt, że nie jest znany plan lekcji PSP w Byczynie na rok szkolny 2012/2013. Wszystkie zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Byczynie. Szczegółowy Opis przedmiotu Część I i II Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu Zajęcia są przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz zagrożonych dysleksją. Specyfika zajęć przewiduje udział rodziców w zajęciach w celu zapewnienia kompetentnej pomocy uczniowi nie tylko w szkole, ale i w domu ze względu na nieodzowną ciągłość ćwiczeń. Praca odbywać się będzie w oparciu o najskuteczniejsze metody edukacyjno-terapeutyczne. Oczekiwane efekty to zminimalizowanie trudności uczniów w nauce oraz podniesienie samooceny uczniów. Ze względu na specyfikę zajęć od prowadzących wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej oraz w pracy pedagogicznej z uczniem i jego rodzicem, a także znajomość metod terapeutycznych przewidzianych programem edukacyjno-terapeutycznym Ortograffiti, znajomość metody P. Dennisona, programu rozwijającego percepcję wzrokową M. Frostig, D. Horne; ćwiczeń przygotowujących M. Bogdanowicz i M. Drożyńskiej. Część III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w pracy w edukacji wczesnoszkolnej. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych. Część IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej W PSP im. J. Zamojskiego w Byczynie od czterech lat realizowany jest program przeciwdziałania wadom postawy u dzieci i młodzieży w województwie opolskim. Zajęcia wymagają ustawicznej pracy z uczniem, począwszy od zakwalifikowania go na zajęcia gimnastyki korekcyjnej, poprzez monitorowanie udziału i zaangażowania w ćwiczenia uczestników zajęć, a skończywszy na wyjazdach na specjalistyczne badania. Udział w zajęciach uczniów objętych programem Nowe szanse-edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna ma umożliwić aktywny udział w zajęciach gimnastyki korekcyjnej jeszcze większej grupy dzieci z PSP Byczyna. Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Niezbędny jest program nauczania dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz specjalizacja z gimnastyki korekcyjnej, jak również doświadczenie w pracy z uczniami z wadami postawy. Część V, VI, VII, VIII Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym. Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych. Część IX Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo-ekologicznego Na zajęcia kółka przyrodniczo-ekologicznego będą uczęszczali uczniowie chcący poszerzać swoje zainteresowania przyrodnicze. Zamawiający przewiduje, że większość zajęć to zajęcia, warsztaty, również w terenie. Ze względu na to, iż uczestnikami są najmłodsi uczniowie, zajęcia muszą mieć atrakcyjną formę, a metody i narzędzia muszą być dostosowane do możliwości percepcyjnych uczestników. Celem jest przygotowanie do działań ekologicznych oraz motywowanie do świadomego uczestniczenia w różnego rodzaju aktywności uczniowskiej ukierunkowanej na ochronę środowiska naturalnego, energii, wody, lasów. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie w edukacji wczesnoszkolnej. Wymagane jest, aby w trakcie zajęć prowadzący zorganizował spotkania z instytucjami zdecydowanymi na współpracę- przyrodnicze, ekologiczne prelekcje, warsztaty, zajęcia w terenie. Część X Zajęcia taneczne Zajęcia taneczne mają za zadanie rozwijanie w uczestnikach muzykalności, wrażliwości muzycznej, umiejętności tanecznych. Zajęcia taneczne mają dotyczyć w znacznej mierze nauki polskich tańców ludowych. Zajęcia dają ogromną szansę realizacji pasji, prezentowania się na forum szkoły, w środowisku lokalnym oraz na festiwalach, konkursach tanecznych. Uczestnicy mają możliwość integrowania się z grupą i wraz z nią aktywnego udziału w kulturze. Ze względu na to, iż zajęcia taneczne wymagają wielu ćwiczeń i prób, są alternatywną, aktywną forma spędzania wolnego czasu. Zwykle uwieńczoną sukcesem. Od prowadzącego zajęcia wymagają wykształcenia wyższego pedagogicznego, doświadczenia w pracy twórczej z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjności i dużej ilości czasu poświęcanego na próby oraz wyjazdy. Zadaniem prowadzącego zajęcia będzie również określenie wymogów co do zakupu strojów ludowychm odpowiadających swoim charakterem tańcom, których nauka będzie prowadzona w trakcie zajęć, z uwzględnieniem potrzeb szkoły. Prowadzący zajęcia musi legitymować się wykształceniem w zakresie: pedagogika tańca. Część XI Zajęcia śpiewu Główny cel zajęć to praca z uczniem uzdolnionym muzycznie i pragnącym rozwijać swoją pasję w tym kierunku. Zakres zajęć obejmie kształtowanie głosu i umiejętność posługiwania się nim, rozwijanie słuchu muzycznego oraz pobudzanie wrażliwości intonacyjno-emisyjnej. Uzyskane efekty zajęć to również wyrobienie umiejętności artystycznego wykonywania pieśni chóralnych i solowych, nadawanie im indywidualnego wyrazu interpretacyjnego oraz nauka podstawowych ruchów dyrygenta. Zajęcia będą polegały także na nauce gry na instrumentach perkusyjnych, dętych i klawiszowych. Nauczyciel prowadzący powinien mieć kwalifikacje wyższe pedagogiczne z przygotowaniem do nauczania muzyki z elementami dyrygentury. Ze względu na wiek uczestników (uczniowie klas I-III) niezbędne są kwalifikacje do edukacji wczesnoszkolnej oraz doświadczenie w pracy z dziećmi. Część XII Zajęcia plastyczne Zajęcia plastyczne w każdej szkole są jedną z najatrakcyjniejszych, ulubionych również przez najmłodszych uczniów, form zajęć pozalekcyjnych. W PSP im. J. Zamojskiego są one tradycyjnie ukierunkowane na rozwijanie talentu, umiejętności i zdolności artystycznych, ale też na pracę na rzecz szkoły- wystawy prac, dekorowanie hollu szkolnego, wykonywanie prac na kiermasze i akcje charytatywne. Taki jest również cel pracy z najmłodszymi w ramach realizowanego programu. Praca twórcza z najmłodszymi ma zostać uwieńczona wystawą propagującą zasadę równości. Od prowadzącego wymagane jest wykształcenie wyższe pedagogiczne, wykształcenie w kierunku plastyka, doświadczenie w pracy z najmłodszymi uczniami ze względu na konieczność doboru odpowiednich do wieku i możliwości metod i narzędzi pracy. Nr Części/Rodzaj zajęć/PSP Byczyna/ Liczba Godz. w 2012 r./Liczba Godz. w 2013 r./Liczba uczniów/ I /Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu-dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji/ 42/ 18/ 4; II/ Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 42/ 18/ 4; III/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 42/ 18/ 5; IV/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12; V/ Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I/ 42/ 18/ 3; VI/ Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II/ 42/ 18/ 3; VII/ Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I/ 42/ 18/ 3; VIII/ Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności/ 42/ 18/ 3; IX/ Zajęcia kółka przyrodniczo-ekologicznego/ 30/ -/ 10; X/ Zajęcia taneczne/ 42/ 18/ 12; XI/ Zajęcia śpiewu /42/ 18/ 12; XII/ Zajęcia plastyczne/ 42/ 18/ 12. Realizacja zajęć rozliczana będzie godzinowo, przy czym pod pojęciem godzina należy rozumieć godzinę lekcyjną (45 minut). Zajęcia odbywać się będą z wykorzystaniem pomocy edukacyjnych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu, w pomieszczeniach zapewnionych przez szkołę, w której odbywać się będą zajęcia. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może wyznaczyć inną osobę do realizacji przedmiotu umowy w zastępstwie w przypadku choroby nauczyciela wyznaczonego do prowadzenia zajęć lub innych obiektywnych przeszkód uniemożliwiających pełnienie przez niego obowiązków. Wskazana osoba powinna posiadać niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. W przypadku nagłej nieobecności Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zmianach w harmonogramie zajęć biuro projektu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Mamala, {Dane ukryte}, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Hącel, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Część III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bernadeta Jaśkowska, {Dane ukryte}, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Część IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Łopuch, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aleksandra Błaszczyk, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Mydlarz, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Skarbecka, {Dane ukryte}, 63-645 Łęka Opatowska/Siemianice, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Altman, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Część IX Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Kubiak - Dybek, {Dane ukryte}, 98-430 Bolesławiec, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Część X Zajęcia taneczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Łopuch, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Część XI Zajęcia śpiewu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Radom, {Dane ukryte}, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Rynek 1, 46-220 Byczyna
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: zamowieniapubliczne@byczyna.pl
tel: 77 413 41 50
fax: 77 413 41 50
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-03-20
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 5851520120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-03-12
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 12
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1 46-220 Byczyna
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - dla dzieci z grupy ryzyka dyslekcji rozwojowej(zajęcia specjalistyczne) Iwona Mamala
Kluczbork
2012-03-26 3 000,00
II) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne) Justyna Hącel
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
Część III Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Bernadeta Jaśkowska
Kluczbork
2012-03-26 3 000,00
Część IV Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej Danuta Łopuch
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
V) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne) Aleksandra Błaszczyk
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
VI) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia z terapii pedagogicznej dla uczniów klasy II (zajęcia specjalistyczne) Ewa Mydlarz
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
VII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy I (zajęcia specjalistyczne) Małgorzata Skarbecka
Łęka Opatowska/Siemianice
2012-03-26 3 000,00
VIII) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne dla uczniów klasy II, w tym uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (zajęcia specjalistyczne) Justyna Altman
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
Część IX Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego Katarzyna Kubiak - Dybek
Bolesławiec
2012-03-26 1 500,00
Część X Zajęcia taneczne Danuta Łopuch
Byczyna
2012-03-26 3 000,00
Część XI Zajęcia śpiewu Joanna Radom
Byczyna
2012-03-26 3 000,00