Grębów: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 202955 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grębów , Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Z wiedzą za pan brat . Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań: Zadanie I Zajęcia rozwijające : Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min. 40% u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 4. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego). Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC. -nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Przeprowadzić testy plasujące; 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 3) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 4) Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA) 5) Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę. Moduły: 1. Przetwarzanie tekstów 2. Grafika menedżerska i prezentacyjna 3. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja 4. Arkusze kalkulacyjne Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 3) Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA); 4) Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 5) Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015. Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015. Zadanie II Zajęcia wyrównujące: Cel zajęć wyrównujących: -wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć -zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Zadanie III Wsparcie pozostałe: Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć terapii pedagogicznej. Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami. Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety) Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części. 3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). 3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20 3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia 3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ 3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem. 3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 20.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U.Nr 2009.50.400, Dz.U.2012.174, Dz.U.2012.426) Rodzaj zajęć Kwalifikacje/Doświadczenie Zajęcia rozwijające i wyrównujące z języka polskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego w szkole podstawowej Zajęcia rozwijające i wyrównujące z matematyki wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki w szkole podstawowej Zajęcia rozwijające z przyrody wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole podstawowej Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego, Zajęcia z języka angielskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym , kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej w klasach IV-VI Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.angielskiego w szkole podstawowej Zajęcia z zakresu ICT wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole podstawowej Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki w szkole podstawowej Zajęcia terapii pedagogicznej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej Zajęcia dla nauczycieli: posługiwanie się technikami ICT wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia wskazanych zajęć.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt 7.2 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarcza pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa. 3. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują. 4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 6. Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 7. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 9. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 10. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 11. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www..grebow.un.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394 pok. nr 12.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Grębów: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego za środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 450536 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 202955 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grębów, Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego za środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat . Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań: Zadanie I Zajęcia rozwijające : Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min. 40% u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi - nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce. Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Część 4. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo) Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo). Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego). Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę. Cel zajęć z j. angielskiego: - minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC. -nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2) Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Przeprowadzić testy plasujące; 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 3) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 4) Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA) 5) Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy; Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę. Moduły: 1. Przetwarzanie tekstów 2. Grafika menedżerska i prezentacyjna 3. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja 4. Arkusze kalkulacyjne Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin ECDL - Start. Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń. Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć. Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć; 2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć. 3) Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA); 4) Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 5) Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl) Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015. Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015. Zadanie II Zajęcia wyrównujące: Cel zajęć wyrównujących: -wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć -zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki. Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Zadanie III Wsparcie pozostałe: Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo). Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć terapii pedagogicznej. Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami. Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r. Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety) Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.: opis treści, opis form i metod realizacji, opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, formy oceniania pracy uczestników, wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej. 2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, 3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia 3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut (1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut. 3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć. 3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części. 3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.). 3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20 3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia 3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników. 3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ 3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu. 3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach). 3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem. 3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia. 3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć. 3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL. 3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym. 3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
2   


Nazwa:
Część 2 - zajęcia rozwijające z matematyki w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Kaczmarczyk, {Dane ukryte}, 39-410 Grębów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7400,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5040,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5040,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5040,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Część 5 - zajęcia rozwijające z przyrody w Żupawie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alina Wójcik, {Dane ukryte}, 39-410 Grębów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7400,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Część 7 - zajęcia z języka angielskiego w SP w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18120,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9972,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9972,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9972,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Część 8 - zajęcia z języka angielskiego w SP w Żupawie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18120,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9972,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9972,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9972,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Część 9 - zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w SP w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 29520,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    15552,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    15552,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    15552,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Część 10 - zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w SP w Żupawie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14760,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7776,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7776,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7776,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Część 11 - zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL - Start w SP w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15360,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7776,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7776,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7776,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
Część 15 - zajęcia wyrównujące z matematyki w SP w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Kaczmarczyk, {Dane ukryte}, 39-410 Grębów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3700,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2520,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
Część 18 - zajęcia terapii pedagogicznej w SP w Zabrniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dul Joanna, {Dane ukryte}, 39-410 Grębów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3540,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3540,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3540,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
Część 19 - zajęcia dla nauczycieli w SP w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4053,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2040,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2040,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2040,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
Część 20 - zajęcia dla nauczycieli w SP w Żupawie: posługiwanie się technikami ICT


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j, {Dane ukryte}, 30-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4053,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2040,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2040,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2040,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Rynek 1, 39-410 Grębów
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: ug@grebow.com.pl
tel: 15 8513764, 8112715
fax: 158 112 805
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-10-09
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 20295520130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-10-01
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 628 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 20
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www..grebow.un.pl/bip
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80420000-4 Usługi e-learning
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Część 2 - zajęcia rozwijające z matematyki w Zabrniu Małgorzata Kaczmarczyk
Grębów
2013-11-05 5 040,00
Część 5 - zajęcia rozwijające z przyrody w Żupawie Alina Wójcik
Grębów
2013-11-05 6 000,00
Część 7 - zajęcia z języka angielskiego w SP w Zabrniu CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 9 972,00
Część 8 - zajęcia z języka angielskiego w SP w Żupawie CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 9 972,00
Część 9 - zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w SP w Zabrniu CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 15 552,00
Część 10 - zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w SP w Żupawie CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 7 776,00
Część 11 - zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL - Start w SP w Zabrniu CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 7 776,00
Część 15 - zajęcia wyrównujące z matematyki w SP w Zabrniu Małgorzata Kaczmarczyk
Grębów
2013-11-05 2 520,00
Część 18 - zajęcia terapii pedagogicznej w SP w Zabrniu Dul Joanna
Grębów
2013-11-05 3 540,00
Część 19 - zajęcia dla nauczycieli w SP w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 2 040,00
Część 20 - zajęcia dla nauczycieli w SP w Żupawie: posługiwanie się technikami ICT CNJA Edukacja -Witold Szaszkiewicz sp.j
Kraków
2013-11-05 2 040,00