Nadarzyn: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 244427 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.nadarzyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji. Termin realizacji do 31.01.2013r. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć (plan, skala) - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI); Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III); Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V); Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI); Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci; Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu. II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Termin realizacji do 31.01.2013r. Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI); Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI); Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI. Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III); Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III); Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc); III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych. Termin realizacji do 31.01.2012r. Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III); Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI); Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI); Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI ); Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 20.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi edukacyjne trwające przez okres co najmniej 6 miesięcy każda, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć lub przedmiotem nauczania, stanowiących przedmiot składanej oferty, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie, z wyłączeniem Części 9): posiadającej kwalifikacje do wykonania zamówienia zgodne przedmiotem nauczania lub rodzajem zajęć stanowiących przedmiot składanej oferty - zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; - (dotyczy Części 9) dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje psychologa i co najmniej 2 osobami z kwalifikacjami pedagogicznymi, zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) załącznik nr 5 - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nadarzyn.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, Referat Inwestycji..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.09.2011 godzina 14:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji - Części 1-9. 2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy - Części 10-15. 3. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych - Części 16-20..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć /plan, skala/ - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci; Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
16
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
17
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
18
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI);.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
19
NAZWA:
Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego;.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI );.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
20
NAZWA:
Opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne)..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Nadarzyn: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 323624 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 244427 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach podstawowych w Woli Krakowiańskiej, Młochowie i Ruścu, gm. Nadarzyn, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu Stanowcze NIE stagnacji. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki - uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego - podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym, będą też obejmować terapię dysleksji; uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych -3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody - usystematyzowanie wiedzy przyrodniczej, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć - plan, skala - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii - podczas zajęć uczniowie będą utrwalać wiedzę historyczną, doskonalić umiejętność rozumienia i porządkowania w czasie wydarzeń historycznych, myślenia przyczynowo-skutkowego w kontekście historycznym oraz pracy z mapą - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI); Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego - zwiększenie od klasy 0 godzin nauki, dzięki zajęciom uczniowie uzyskają możliwość częstszego kontaktu z językiem i opanowania umiejętności językowych, takich jak: mówienie, pisanie, czytanie - 7 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 30 uczniów z klas 0-VI); Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę; zajęcia będą polegały na intensywnej pracy z dziećmi na rzecz przeciwdziałania następstwom zaburzeń i stymulowania dalszego prawidłowego rozwoju - 8 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas 0-III); Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych; na zajęciach będzie prowadzona terapia zaburzeń rozwoju psychospołecznego; zajęcia będą miały na celu motywowanie do nauki szkolnej, budowanie ich poczucia wartości, panowania nad emocjami i radzenia sobie ze stresem - 6 godzin w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 19 uczniów z klas I-V); Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów - Sztuka uczenia się - służących wyrównywaniu szans edukacyjnych i rozwijaniu kluczowych umiejętności uczenia się; na zajęciach dzieci poznają techniki uczenia się dostosowane do ich modelu inteligencji i stylu percepcji, zostaną zapoznane z technikami zapamiętywania, planowania pracy i notowania, będą ćwiczyć technikę sprawnego czytania ze zrozumieniem - 3 warsztaty (1 warsztat w 2011 i 2 warsztaty w 2012 roku) dla wybranych 25 uczniów z klas IV-VI); Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych, który pozwoli im na oderwanie się od środowiska, w którym żyją; kolonie będą połączone z programem terapeutycznym trenującym umiejętności rozwiązywania konfliktów z ludźmi, wzmacniania własnej wartości; będą zawierały program rozwoju umiejętności komunikacyjnych i elementy integracyjne - 1 wyjazd - dwa tygodnie, w wakacje 2012 - 20 dzieci; Uwaga: przedmiot zamówienia w tej części nie obejmuje organizacji wyjazdu. II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu - Program rozwojowy, Przełamać stagnację - wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI; powtarzanie trudniejszych zadań z lekcji, doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych - 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI); Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI; dla uczniów, którzy nie mają w domu komputera i mają duże trudności nawet w podstawowym zakresie w posługiwaniu się technikami komputerowymi, będą ćwiczyć umiejętności pod kątem lekcji informatyki - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 18 uczniów z klas IV-VI); Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI; uczących się języka rosyjskiego od stopnia podstawowego - 18 uczniów; 2 godziny w tygodniu, oraz 1 godzina w tygodniu przeznaczona na kółko językowe dla uczniów, którzy chcą uczyć się języka w rozszerzonym zakresie; każda klasa ma po 2 godziny programu podstawowego i po 1 godzinie tygodniowo programu rozszerzonego czyli 9 godzin tygodniowo po 3 godziny dla każdej z klas IV-VI. Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III - terapia obejmie 20 uczniów; 6 godzin w tygodniu (po 2 godziny dla wybranych 20 uczniów z klas I-III); Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III - wczesna diagnoza i interwencja terapeutyczna w procesie edukacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi tj. dzieci z zaburzeniami mowy, upośledzonymi umysłowo, z nadpobudliwością psychoruchową, z trudnościami w koncentracji uwagi - terapia obejmie 20 uczniów; 3 godzin w tygodniu (po 1 godzinie dla wybranych 20 uczniów z klas I-III); Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień, podczas, których uczniowie definiują pojęcia, poznają wpływ używek na zdrowie, uczą się zachowań asertywnych, uczestniczą w zabawach integracyjno-aktywizujących - wybranych 38 uczniów z klas I-VI; łącznie 15 godzin (1 godzina na miesiąc); III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu - Program rozwojowy Stop stagnacji - wyrównujący szanse edukacyjne dzieci z wiejskiej szkoły w Ruścu i dający im nadzieję na realizacje marzeń edukacyjnych i życiowych. Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 21 uczniów z klas I-III); Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki ; podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych - 4 godziny w tygodniu (po 2 godziny w tygodniu dla wybranych 20 uczniów z klas V-VI); Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki; podczas zajęć dzieci będą rozwiązywać zadania złożone, ćwiczyć poprawność zapisywania rozwiązania zadań, doskonalić logiczne myślenie i poprawne rozumowanie, jasne wypowiadanie się i sensowne argumentowanie, rozwijać twórcze myślenie - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 23 uczniów z klas IV-VI); Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego; podczas zajęć uczniowie doskonalić będą znajomość słownictwa i gramatyki, rozwijać umiejętność i poprawność wypowiadania się w języku obcym, zwiększać zasób słownictwa i rozumienie poleceń - 3 godziny w tygodniu (po 1 godzinie w tygodniu dla wybranych 15 uczniów z klas IV-VI ); Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne) - 5 godzin w tygodniu - 16 uczniów;.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nadarzyn w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z zakresu matematyki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Sachajczuk, {Dane ukryte}, 05-552 Jabłonowo, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka polskiego;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Greszta, {Dane ukryte}, 05-831 Rozalin, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z przyrody;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jadwiga Jelonek, {Dane ukryte}, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z historii; zostały wybrane Pani oferty jako najkorzystniejsze.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Greszta, {Dane ukryte}, 05-831 Rozalin, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci mających trudności w nauce i uzyskujących słabe oceny z języka angielskiego;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Greszta i Paweł Ogrodniczek, {Dane ukryte}, 05-831 Rozalin, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14028,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z dysfunkcjami, z rodzin patologicznych w postaci zajęć z integracji sensorycznej mających za zadanie wczesną diagnozę;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Młodego Człowieka Gabinet Terapii, Anna Adamkowska, {Dane ukryte}, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16032,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    19200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    19200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci zajęć socjoterapeutycznych;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Rudecka i Barbara Dębowska, {Dane ukryte}, 96-321 Żabia Wola, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12024,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci specjalistycznych warsztatów Sztuka uczenia się;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Psychologiczno- Terapeutyczne Wspierania Rodziny, Anna Jakubowska, {Dane ukryte}, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1219,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba psycholog i 2 osoby opieki pedagogicznej) dla dzieci mających problemy w nauce i problemy wychowawcze w postaci organizacji wyjazdu terapeutycznego z psychologiem dla uczniów z rodzin patologicznych;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Psychologiczno- Terapeutyczne Wspierania Rodziny, Anna Jakubowska, {Dane ukryte}, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 10: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla klas IV-VI;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Ołowińska, {Dane ukryte}, 96-321 Żabia Wola, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12024,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7326,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7326,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7326,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 11: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z informatyki dla klas IV-VI;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kowalczyk, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3663,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3663,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3663,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 12: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka rosyjskiego dla klas IV-VI;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ludmiła Krutewicz, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18036,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8991,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8991,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8991,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 13: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów m.in. z dyskalkulią dla klas I-III;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Andraka, {Dane ukryte}, 96-321 Żabia Wola, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12024,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7326,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7326,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7326,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 14: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, terapia uczniów z dysfunkcjami (integracja sensoryczna) dla klas I-III;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olena Król, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6012,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10656,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    10656,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    10656,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udanego życia w społeczeństwie wiedzy. Część 15: opieka pedagogiczno-psychologiczna, zajęcia pt. Profilaktyka uzależnień;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dobromiła Lachendro Fruga, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 501,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    648,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    648,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    648,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Stop stagnacji. Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce w zakresie rozbudzania osobistej motywacji do pracy, rozwijanie zainteresowań i zdolności;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wanda Kamasara, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2004,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1903,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    1903,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1903,80


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu informatyki;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kowalczyk, {Dane ukryte}, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2672,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1272,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1272,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1272,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z zakresu matematyki;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Batory, {Dane ukryte}, 05-831 Młochów, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2004,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1903,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    1903,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1903,80


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych dla dzieci uzyskujących słabe oceny i mających trudności w nauce z języka angielskiego;


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Rzepniewski, {Dane ukryte}, ul. Południowa 4, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2004,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1152,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1152,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1152,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazujących problemy w nauce i problemy wychowawcze (zajęcia socjoterapeutyczne);


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arkadiusz Dąbrowski, {Dane ukryte}, 01-625 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3340,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1920,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1920,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1920,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: przetargi@nadarzyn.pl,
tel: 227 298 185,
fax: 227 298 175
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-09-21
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24442720110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-09-12
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 497 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 20
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.nadarzyn.pl
Informacja dostępna pod: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 24, Referat Inwestycji.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 1: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji e Beata Sachajczuk
Jabłonowo
2011-10-06 7 200,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 2: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji e Izabela Greszta
Rozalin
2011-10-06 7 200,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 3: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji e Jadwiga Jelonek
Warszawa
2011-10-06 7 200,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 4: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji e Izabela Greszta
Rozalin
2011-10-06 7 200,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 5: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji e Izabela Greszta i Paweł Ogrodniczek
Rozalin
2011-10-06 16 800,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 6: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla dzieci z problemami uczenia się, z d Akademia Młodego Człowieka Gabinet Terapii, Anna Adamkowska
Nidzica
2011-10-06 19 200,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 7: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych, maj Anna Rudecka i Barbara Dębowska
Żabia Wola
2011-10-06 14 400,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 8: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów mających problemy w nauce i Centrum Psychologiczno- Terapeutyczne Wspierania Rodziny, Anna Jakubowska
Pruszków
2011-10-06 1 500,00
I. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Woli Krakowiańskiej - w ramach projektu - Stanowcze NIE stagnacji. Część 9: opieka pedagogiczno-psychologiczna (składająca się z 3 osób, w tym 1 osoba Centrum Psychologiczno- Terapeutyczne Wspierania Rodziny, Anna Jakubowska
Pruszków
2011-10-06 3 000,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Katarzyna Ołowińska
Żabia Wola
2011-10-06 7 326,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Ewa Kowalczyk
Nadarzyn
2011-10-06 3 663,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Ludmiła Krutewicz
Nadarzyn
2011-10-06 8 991,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Renata Andraka
Żabia Wola
2011-10-06 7 326,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Olena Król
Nadarzyn
2011-10-06 10 656,00
II. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Młochowie - w ramach projektu Program rozwojowy Przełamać stagnację wyrównujący szanse edukacyjne uczniów wiejskiej szkoły w Młochowie i przygotowujący ich do udane Dobromiła Lachendro Fruga
Nadarzyn
2011-10-06 648,00
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Stop stagnacji. Część 16: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych, dla dzieci Wanda Kamasara
Nadarzyn
2011-10-06 1 903,00
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 17: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji edukac Ewa Kowalczyk
Nadarzyn
2011-10-06 1 272,00
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 18: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji eduka Anna Batory
Młochów
2011-10-06 1 903,00
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 19: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze służące wyrównaniu dysproporcji eduka Tadeusz Rzepniewski
Nadarzyn
2011-10-06 1 152,00
III. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Szkole Podstawowej w Ruścu - w ramach projektu Program rozwojowy Stop stagnacji. Część 20: opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów z rodzin patologicznych wykazują Arkadiusz Dąbrowski
Warszawa
2011-10-06 1 920,00