Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 162629 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dziesięciu edycji kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczyciela pracującego z uczniem niepełnosprawnym, wychowankiem Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - wzbogacenie wiedzy i umiejętności nauczyciela w zakresie rozwijania kompetencji społecznych osób z niepełnosprawnością intelektualną. przewidywane efekty szkolenia: Uczestnik: - rozwinie swoje kompetencje zawodowe w zakresie przygotowania uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają: - doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych - doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 2 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 2 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: - wykształcenie co najmniej wyższe w zakresie pedagogiki ogólnej, pedagogiki specjalnej, oligofrenopedagogiki, psychologii - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy w zakresie pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, socjoterapii oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: - nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną - doświadczenie w pracy w placówkach kształcenia osób niepełnosprawnych - doświadczenie w zakresie przeprowadzenia badań diagnostycznych; diagnozy wielofunkcyjnej, psychologiczno-pedagogicznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie - autor publikacji w zakresie tematyki zgłaszanej w przetargu/ projekcie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy, który stanowi integralną część specyfikacji (załącznik nr 6 do SIWZ). Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.06.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Zagadnienia prawne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - utrwali znajomość prawa oświatowego w zakresie zadań dydaktyczno - wychowawczych oraz pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych przez Specjalne Ośrodki Szkolno-Wychowawcze - poszerzy zakres wiedzy dotyczącej przepisów prawa oświatowego w świetle wprowadzanych zmian w oświacie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Diagnoza.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zapoznana się ze sposobami diagnozy poziom rozwoju społecznego i kompetencji społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną - pozna ogólnodostępne metody określania poziomu rozwoju poznawczego i emocjonalno - społecznych ucznia -nauczy się wykorzystywania w/w metod do poprawnego przeprowadzania diagnozy funkcjonalnej, określania wieku rozwojowego i strefy najbliższego rozwoju ucznia. - udoskonali swój warsztat umiejętności w zakresie skonstruowania programu edukacyjno - terapeutycznego oraz planu pracy rewalidacyjnej. - dokonuje analizy wyników egzaminacyjnych zewnętrznych i potrafi sformułować wnioski do dalszej pracy z uczniem..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3 Pomoc psychologiczno - pedagogiczna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - poszerzy swoje kompetencje w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom o specjalnych potrzebach rozwojowych - pozna metody i formy efektywnej współpracy z rodzicami wychowanków SOSW.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 Rozwój kompetencji społecznych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zapozna się z problematyką seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną (szczególnie w stopniu umiarkowanym i znacznym). - pozna metody i formy pracy umożliwiające rozwój kompetencji społecznych uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


Numer ogłoszenia: 63111 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 162629 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dziesięciu edycji kursu Przygotowanie uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczyciela pracującego z uczniem niepełnosprawnym, wychowankiem Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego - wzbogacenie wiedzy i umiejętności nauczyciela w zakresie rozwijania kompetencji społecznych osób z niepełnosprawnością intelektualną. przewidywane efekty szkolenia: Uczestnik: - rozwinie swoje kompetencje zawodowe w zakresie przygotowania uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych do funkcjonowania w społeczeństwie MODUŁ 1 Zagadnienia prawne Cele szczegółowe Uczestnik: - utrwali znajomość prawa oświatowego w zakresie zadań dydaktyczno - wychowawczych oraz pomocy psychologiczno-pedagogicznej realizowanych przez Specjalne Ośrodki Szkolno-Wychowawcze - poszerzy zakres wiedzy dotyczącej przepisów prawa oświatowego w świetle wprowadzanych zmian w oświacie MODUŁ 2 Diagnoza Cele szczegółowe Uczestnik: - zapoznana się ze sposobami diagnozy poziom rozwoju społecznego i kompetencji społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną - pozna ogólnodostępne metody określania poziomu rozwoju poznawczego i emocjonalno - społecznych ucznia -nauczy się wykorzystywania w/w metod do poprawnego przeprowadzania diagnozy funkcjonalnej, określania wieku rozwojowego i strefy najbliższego rozwoju ucznia. - udoskonali swój warsztat umiejętności w zakresie skonstruowania programu edukacyjno - terapeutycznego oraz planu pracy rewalidacyjnej. - dokonuje analizy wyników egzaminacyjnych zewnętrznych i potrafi sformułować wnioski do dalszej pracy z uczniem. MODUŁ 3 Pomoc psychologiczno - pedagogiczna Cele szczegółowe Uczestnik: - poszerzy swoje kompetencje w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom o specjalnych potrzebach rozwojowych - pozna metody i formy efektywnej współpracy z rodzicami wychowanków SOSW MODUŁ 4 Rozwój kompetencji społecznych Cele szczegółowe Uczestnik: - zapozna się z problematyką seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną ,szczególnie w stopniu umiarkowanym i znacznym. - pozna metody i formy pracy umożliwiające rozwój kompetencji społecznych uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych a. Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin Data Nazwa modułu Tematy zajęć Godz.ogółem 1. Zagadnienia prawne 1. Osoba z niepełnosprawnością w obliczu prawa. 2. Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych. 3. Rola i zadania pedagoga specjalnego 5 2. Diagnoza 1. Diagnoza funkcjonalna. 2. Diagnoza rozwoju społecznego. 3. Diagnoza wielospecjalistyczna. 4. Opracowywanie indywidualnych programów edukacyjno- terapeutycznych. 5. Dokonanie analizy wyników egzaminów zewnętrznych, formułowanie wniosków do dalszej pracy z uczniem 10 3. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna 1. Praca w zespole transdyscyplinarnym 2. Dostosowanie metod i form pracy z uczniem 3. Współpraca z rodziną 10 4. Rozwój kompetencji społecznych 1. Kształtowanie umiejętności niezbędnych do funkcjonowania w dorosłym życiu. 2. Kształcenie umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy zawodowej. 3. Udział uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych w wydarzeniach społecznych i kulturalnych. 4. Instytucje wspierające; regionalne ośrodki wsparcia, instytucje rządowe i pozarządowe. 15 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć ,zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania, do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki kadry zarządzającej szkołą,placówką, 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zagadnienia prawne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zofia Kilanowska, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2250,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2250,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2250,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Diagnoza


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Orłowska-Nobik, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4350,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4350,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4350,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesława Kuban, {Dane ukryte}, 87-148 Papowo Toruńskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3690,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3690,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3690,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Rozwój kompetencji społecznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Orłowska-Nobik, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6525,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6525,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6525,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-06-27
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 16262920100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-06-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 520 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl
Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zagadnienia prawne Zofia Kilanowska
Toruń
2011-02-23 2 250,00
Diagnoza Ewa Orłowska-Nobik
Toruń
2011-02-23 4 350,00
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna Wiesława Kuban
Papowo Toruńskie
2011-02-23 3 690,00
Rozwój kompetencji społecznych Ewa Orłowska-Nobik
Toruń
2011-02-23 6 525,00