Warszawa: Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych


Numer ogłoszenia: 61447 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Komisja Egzaminacyjna , ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.cke.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach badań, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną zaplanowano powołanie zespołu prowadzącego prace w zakresie badania podstawowych umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej pozwalających w ramach doskonalenia systemu egzaminów zewnętrznych jako skutecznego narzędzia polityki edukacyjnej na systematyczne i ciągłe doskonalenie jakości funkcjonowania szkoły na pierwszym etapie kształcenia oraz wspieranie podnoszenia jakości kształcenia i efektywności całej szkoły podstawowej. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór członków ww. zespołu - osób, które będą pełniły funkcję: 1. Specjalisty w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część I; 2. Specjalisty w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego - część II; 3. Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część III; 4. Specjalisty w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego - część IV; w projekcie Badania uwarunkowań zróżnicowania wyników egzaminów zewnętrznych, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2. Sposób świadczenia usług polega na czynnym udziale w pracach Zespołu Badawczego oraz nieprzerwanej realizacji zadań zleconych przez Koordynatora projektu i Koordynatora Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), w tym przygotowywanie narzędzi badawczych, publikacji, raportów, materiałów szkoleniowych, itp..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów, zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające /polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień/ może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 45% wartości zamówienia podstawowego.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 75.12.10.00-0.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą, która posiada (legitymuje się): - dla części I - 1) wykształcenie pedagogiczne lub filologiczne- co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętność czytania uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części II - 1) wykształceniem pedagogicznym lub filologicznym - co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających zasób słownikowy i wiedzę gramatyczną uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części III - 1) wykształceniem pedagogicznym lub filologicznym- co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętność pisania uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) doświadczenie w koordynowaniu (nadzór nad realizacją) prac zespołu badawczego; 6) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części IV - 1) wykształceniem pedagogicznym lub matematycznym-co najmniej tytuł magistra; 2) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej w klasach I-III szkoły podstawowej (minimum 6 lat); 3) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 4) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 5) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z matematyki, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 6) doświadczenie w redagowaniu (zarządzaniu treścią) strony internetowej; 7) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przez zadanie otwarte Zamawiający rozumie zadanie wymagające od ucznia samodzielnego dojścia do odpowiedzi i podania jej. Sformułowania i zapisania odpowiedzi. Przez zadanie zamknięte Zamawiający rozumie zadanie wymagające wybrania przez ucznia jednej z podanych odpowiedzi. - dla części I - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętność czytania). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części II - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających zasób słownikowy i wiedzę gramatyczną ucznia). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części III - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętność pisania). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części IV - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności matematyczne uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętności rachunkowe lub czytania tekstu matematycznego). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności matematycznych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Kryterium Jakości - 80


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm./ przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w następującym zakresie: zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; zmiana w harmonogramie realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub poszczególnych jego etapów nie przekroczy 90 dni kalendarzowych; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; zmian ilości poszczególnych usług w zależności od faktycznego zapotrzebowania, poprzez zmniejszenie ilości jednej usługi i/lub zwiększenie ilości innej usługi, bez możliwości zwiększenia wartości całkowitej umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.cke.edu.pl i www.cke.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa pokój nr 512.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot umowy jest częścią projektu Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 62305 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
61447 - 2011 data 22.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, fax. 22 536 65 46.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.6).

  • W ogłoszeniu jest:
    Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: nie.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak.


Warszawa: Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych


Numer ogłoszenia: 93431 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 61447 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W ramach badań, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną zaplanowano powołanie zespołu prowadzącego prace w zakresie badania podstawowych umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej pozwalających w ramach doskonalenia systemu egzaminów zewnętrznych jako skutecznego narzędzia polityki edukacyjnej na systematyczne i ciągłe doskonalenie jakości funkcjonowania szkoły na pierwszym etapie kształcenia oraz wspieranie podnoszenia jakości kształcenia i efektywności całej szkoły podstawowej. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór członków ww. zespołu - osób, które będą pełniły funkcję: 1. Specjalisty w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część I; 2. Specjalisty w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego - część II; 3. Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część III; 4. Specjalisty w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego - część IV; w projekcie Badania uwarunkowań zróżnicowania wyników egzaminów zewnętrznych, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2. Sposób świadczenia usług polega na czynnym udziale w pracach Zespołu Badawczego oraz nieprzerwanej realizacji zadań zleconych przez Koordynatora projektu i Koordynatora Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), w tym przygotowywanie narzędzi badawczych, publikacji, raportów, materiałów szkoleniowych, itp.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 75.12.10.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Przedmiot umowy jest częścią projektu Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Specjalista w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Murawska, {Dane ukryte}, 01-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 61016,26 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    74570,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    74570,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    74570,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Specjalista w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Dagiel, {Dane ukryte}, 10-147 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 45853,66 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    52800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    52800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    52800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Żytko, {Dane ukryte}, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 99525,75 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    114907,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    114907,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    114907,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
SpecjalistA w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Wiatrak, {Dane ukryte}, 01-773 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 123021,68 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    126700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    126700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    126700,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Józefa Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: przetargi@cke-efs.pl,
tel: 22 536 65 31,
fax: 22 536 65 46
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-03-01
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 6144720110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-02-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 1035 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 20%
WWW ogłoszenia: www.cke.edu.pl
Informacja dostępna pod: Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
73000000-2 (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
75121000-0 Usługi administracyjne w zakresie edukacji
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Specjalista w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego Barbara Murawska
Warszawa
2011-03-23 74 570,00
Specjalista w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego Małgorzata Dagiel
Olsztyn
2011-03-23 52 800,00
Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego Małgorzata Żytko
Warszawa
2011-03-23 114 907,00
SpecjalistA w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego Ewa Wiatrak
Warszawa
2011-03-23 126 700,00