Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych
Opis przedmiotu przetargu: W ramach badań, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną zaplanowano powołanie zespołu prowadzącego prace w zakresie badania podstawowych umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej pozwalających w ramach doskonalenia systemu egzaminów zewnętrznych jako skutecznego narzędzia polityki edukacyjnej na systematyczne i ciągłe doskonalenie jakości funkcjonowania szkoły na pierwszym etapie kształcenia oraz wspieranie podnoszenia jakości kształcenia i efektywności całej szkoły podstawowej. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór członków ww. zespołu - osób, które będą pełniły funkcję: 1. Specjalisty w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część I; 2. Specjalisty w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego - część II; 3. Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część III; 4. Specjalisty w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego - część IV; w projekcie Badania uwarunkowań zróżnicowania wyników egzaminów zewnętrznych, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2. Sposób świadczenia usług polega na czynnym udziale w pracach Zespołu Badawczego oraz nieprzerwanej realizacji zadań zleconych przez Koordynatora projektu i Koordynatora Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), w tym przygotowywanie narzędzi badawczych, publikacji, raportów, materiałów szkoleniowych, itp.

Warszawa: Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 61447 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Komisja Egzaminacyjna , ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.cke.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach badań, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną zaplanowano powołanie zespołu prowadzącego prace w zakresie badania podstawowych umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej pozwalających w ramach doskonalenia systemu egzaminów zewnętrznych jako skutecznego narzędzia polityki edukacyjnej na systematyczne i ciągłe doskonalenie jakości funkcjonowania szkoły na pierwszym etapie kształcenia oraz wspieranie podnoszenia jakości kształcenia i efektywności całej szkoły podstawowej. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór członków ww. zespołu - osób, które będą pełniły funkcję: 1. Specjalisty w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część I; 2. Specjalisty w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego - część II; 3. Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część III; 4. Specjalisty w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego - część IV; w projekcie Badania uwarunkowań zróżnicowania wyników egzaminów zewnętrznych, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2. Sposób świadczenia usług polega na czynnym udziale w pracach Zespołu Badawczego oraz nieprzerwanej realizacji zadań zleconych przez Koordynatora projektu i Koordynatora Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), w tym przygotowywanie narzędzi badawczych, publikacji, raportów, materiałów szkoleniowych, itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów, zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające /polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień/ może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 45% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 75.12.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą, która posiada (legitymuje się): - dla części I - 1) wykształcenie pedagogiczne lub filologiczne- co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętność czytania uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części II - 1) wykształceniem pedagogicznym lub filologicznym - co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających zasób słownikowy i wiedzę gramatyczną uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części III - 1) wykształceniem pedagogicznym lub filologicznym- co najmniej tytuł magistra; 2) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 3) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 4) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań dotyczących uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętność pisania uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z języka polskiego, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 5) doświadczenie w koordynowaniu (nadzór nad realizacją) prac zespołu badawczego; 6) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. - dla części IV - 1) wykształceniem pedagogicznym lub matematycznym-co najmniej tytuł magistra; 2) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej w klasach I-III szkoły podstawowej (minimum 6 lat); 3) co najmniej dwie publikacje dotyczące prac badawczych związanych z I etapem edukacyjnym (badanie umiejętności dzieci lub badania ankietowe nauczycieli klas 1-3); 4) doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej na wyższej uczelni dotyczącej I etapu edukacyjnego; 5) doświadczenie w zakresie: a) pracy zespołowej w zakresie badań edukacyjnych - zespół co najmniej 5 osobowy; b) prowadzenia badań uczniów i nauczycieli I etapu edukacyjnego, w tym konstruowania narzędzi badawczych; c) prowadzenia zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego; d) konstruowania zadań testowych wraz z kluczami oceniania badających umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego uczniów klas I-III szkoły podstawowej; e) kodowania zadań z matematyki, polegającego na jednoznacznej identyfikacji typu rozwiązania zadania i opisaniu tego rozwiązania kodem zgodnie z kluczami kodowania; 6) doświadczenie w redagowaniu (zarządzaniu treścią) strony internetowej; 7) biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przez zadanie otwarte Zamawiający rozumie zadanie wymagające od ucznia samodzielnego dojścia do odpowiedzi i podania jej. Sformułowania i zapisania odpowiedzi. Przez zadanie zamknięte Zamawiający rozumie zadanie wymagające wybrania przez ucznia jednej z podanych odpowiedzi. - dla części I - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętność czytania). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części II - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających zasób słownikowy i wiedzę gramatyczną ucznia). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części III - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności językowe uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętność pisania). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności językowych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć. - dla części IV - 1. Zadanie nr 1: Przedstawienie autorskich 5 zadań testowych (w tym przynajmniej jednego zamkniętego i jednego otwartego), badających umiejętności matematyczne uczniów klasy III (w tym przynajmniej trzech zadań badających umiejętności rachunkowe lub czytania tekstu matematycznego). Do każdego zadania należy dołączyć: a) szczegółowy opis badanej zadaniem umiejętności, b) wskazanie poprawnej odpowiedzi/przykład poprawnego rozwiązania, c) zasady/klucz oceny rozwiązań (kryteria rozstrzygnięcia poprawności rozwiązania). 2. Zadanie nr 2: Przedstawienie autorskiego scenariusza zajęć warsztatowych dla nauczycieli I etapu edukacyjnego dotyczących rozwijania u dzieci umiejętności matematycznych. W scenariuszu powinny zostać wyszczególnione: a) temat zajęć, b) cel główny i/lub cele szczegółowe, c) zakres tematyczny, d) spodziewane efekty, e) metody i techniki pracy, f) materiały i pomoce dla prowadzącego i uczestników, g) przebieg zajęć.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Kryterium Jakości - 80
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm./ przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w następującym zakresie: zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; zmiana w harmonogramie realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub poszczególnych jego etapów nie przekroczy 90 dni kalendarzowych; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; zmian ilości poszczególnych usług w zależności od faktycznego zapotrzebowania, poprzez zmniejszenie ilości jednej usługi i/lub zwiększenie ilości innej usługi, bez możliwości zwiększenia wartości całkowitej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.cke.edu.pl i www.cke.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa pokój nr 512.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot umowy jest częścią projektu Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 62305 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
61447 - 2011 data 22.02.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, fax. 22 536 65 46.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.6).
W ogłoszeniu jest:
Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: nie.
W ogłoszeniu powinno być:
Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak.
Warszawa: Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 93431 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 61447 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań naukowo-badawczych i administracyjnych w zespole realizującym projekt Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W ramach badań, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną zaplanowano powołanie zespołu prowadzącego prace w zakresie badania podstawowych umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej pozwalających w ramach doskonalenia systemu egzaminów zewnętrznych jako skutecznego narzędzia polityki edukacyjnej na systematyczne i ciągłe doskonalenie jakości funkcjonowania szkoły na pierwszym etapie kształcenia oraz wspieranie podnoszenia jakości kształcenia i efektywności całej szkoły podstawowej. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór członków ww. zespołu - osób, które będą pełniły funkcję: 1. Specjalisty w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część I; 2. Specjalisty w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego - część II; 3. Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego - część III; 4. Specjalisty w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego - część IV; w projekcie Badania uwarunkowań zróżnicowania wyników egzaminów zewnętrznych, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2. Sposób świadczenia usług polega na czynnym udziale w pracach Zespołu Badawczego oraz nieprzerwanej realizacji zadań zleconych przez Koordynatora projektu i Koordynatora Ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów (OBUT), w tym przygotowywanie narzędzi badawczych, publikacji, raportów, materiałów szkoleniowych, itp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.00.00.00-2, 75.12.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Przedmiot umowy jest częścią projektu Badania uwarunkowań zróżnicowania egzaminów zewnętrznych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III, Działanie 3.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Specjalista w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Murawska, {Dane ukryte}, 01-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 61016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
74570,00
Oferta z najniższą ceną:
74570,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
74570,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Specjalista w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Dagiel, {Dane ukryte}, 10-147 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 45853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
52800,00
Oferta z najniższą ceną:
52800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
52800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Żytko, {Dane ukryte}, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 99525,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
114907,00
Oferta z najniższą ceną:
114907,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
114907,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
SpecjalistA w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Wiatrak, {Dane ukryte}, 01-773 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 123021,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
126700,00
Oferta z najniższą ceną:
126700,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
126700,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6144720110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-02-21 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 1035 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 20% |
WWW ogłoszenia: | www.cke.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Centralna Komisja Egzaminacyjna ul. Lewartowskiego 6 00-190 Warszawa |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73000000-2 | (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze | |
75121000-0 | Usługi administracyjne w zakresie edukacji |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Specjalista w zakresie badania umiejętności czytania przez uczniów I etapu edukacyjnego | Barbara Murawska Warszawa | 2011-03-23 | 74 570,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-23 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 730000002 751210000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 74 570,00 zł Minimalna złożona oferta: 74 570,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 74 570,00 zł Maksymalna złożona oferta: 74 570,00 zł | |||
Specjalista w zakresie badania zasobu słownikowego i wiedzy gramatycznej uczniów I etapu edukacyjnego | Małgorzata Dagiel Olsztyn | 2011-03-23 | 52 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-23 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 730000002 751210000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 52 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 52 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 52 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 52 800,00 zł | |||
Specjalisty w zakresie badania umiejętności pisania przez uczniów I etapu edukacyjnego | Małgorzata Żytko Warszawa | 2011-03-23 | 114 907,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-23 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 730000002 751210000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 114 907,00 zł Minimalna złożona oferta: 114 907,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 114 907,00 zł Maksymalna złożona oferta: 114 907,00 zł | |||
SpecjalistA w zakresie badania umiejętności wykonywania obliczeń oraz czytania tekstu matematycznego przez uczniów I etapu edukacyjnego oraz praktyki pedagogicznej na poziomie I etapu edukacyjnego | Ewa Wiatrak Warszawa | 2011-03-23 | 126 700,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-03-23 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 730000002 751210000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 126 700,00 zł Minimalna złożona oferta: 126 700,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 126 700,00 zł Maksymalna złożona oferta: 126 700,00 zł |