Wynik przetargu

Adres: ul. Pawińskiego , 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: secretariate@ibb.waw.pl
tel: 226 584 724
fax: 226 584 636
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 4372520140 Data Udzielenia: 2014-02-28
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania [NB]: Negocjacje bez ogłoszenia
Kody CPV
38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach. PROFILEX Sp. z o. o. Sp. K.
Łask
97 170,00
0,89
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-02-28
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
385000000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
97 170,00 zł
Minimalna złożona oferta:
97 170,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
97 170,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
97 170,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Warszawa: Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach.


Numer ogłoszenia: 43725 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie ( w tym wykonanie projektu wykonawczego) czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach - zgodnie z projektem koncepcyjnym Zamawiającego..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38.50.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Negocjacje bez ogłoszenia


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.05.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFILEX Sp. z o. o. Sp. K., Orchów 28A, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 121950,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    97170,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    97170,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    97170,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego oraz wykonanie prototypowej aparatury laboratoryjnej. Art. 4 ust 3 pkt e) ustawy prawo zamówień publicznych stanowi, że nie stosuje się jej do usług w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych oraz świadczenia usług badawczych, które nie są w całości opłacane przez zamawiającego lub których rezultaty nie stanowią wyłącznie jego własności. Zgodnie z definicją legalną wyrażoną w ustawie z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2008 r. Nr 169, poz. 1049), pracami rozwojowymi są m.in. nabywanie, łączenie, kształtowanie i wykorzystywanie dostępnej aktualnie wiedzy i umiejętności z dziedziny nauki, technologii i działalności gospodarczej oraz innej wiedzy i umiejętności do planowania produkcji oraz tworzenia i projektowania nowych, zmienionych lub ulepszonych produktów, procesów lub usług, w szczególności opracowywanie prototypów o potencjalnym wykorzystaniu komercyjnym oraz projektów pilotażowych w przypadkach, gdy prototyp stanowi końcowy produkt komercyjny, a jego produkcja wyłącznie do celów demonstracyjnych i walidacyjnych jest zbyt kosztowna. W świetle powyższego, sporządzenie projektu wykonawczego, który stanowi pierwszy i niezbędny etap wykonania przedmiotu zamówienia, niewątpliwie spełnia ww. przesłanki wyłączające go spod stosowania Ustawy Mając powyższe na uwadze i będąc uprawnionym do niestosowania w danej materii Ustawy, Zamawiający zdecydował się jednak na zastosowanie trybu ustawowego i przeprowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia, na podstawie przesłanki wyrażonej w art. 62 ust. 1 pkt 3), z racji drugiego etapu przedmiotu zamówienia, tj. wykonania prototypowej aparatury laboratoryjnej. Ww. przesłanka dopuszcza przeprowadzenia postępowania w tym trybie, gdy przedmiotem zamówienia są rzeczy wytwarzane wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych lub rozwojowych, a nie w celu zapewnienia zysku lub pokrycia poniesionych kosztów badań lub rozwoju. Mając powyższe na względzie oraz chcąc zrealizować przedmiot zamówienia w jednym trybie i postępowaniu, Zamawiający zdecydował się na powyższy tryb, uznając, że jest bardziej przejrzysty i konkurencyjny, niż zrealizowanie przedmiotu zamówienia w trybie pozaustawowym.