Racibórz: ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu


Numer ogłoszenia: 112715 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.pwsz.raciborz.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I cześć zadania do projektu - Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: 1. wdrożony i poddany ewaluacji modelowy system praktyk w PWSZ w R-rzu -270studentów (138 K i 60 M), którzy dzięki odbyciu praktyk zostali wyposażeni w umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela-wychowawcy oraz poznali przykłady praktycznych rozwiązań metodyczno-merytorycznych przydatnych w pracy nauczyciela, -196naucz. (136 K i 60 M), którzy poprzez szkolenia i udział w praktykach podwyższyli swoje kwalifikacje zawodowe i zostali przygotowani do roli opiekunów i mentorów praktyk -30 placówek oświatowych (przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych), które dzięki realizacji praktyk utworzyły sieć w pełni profesjonalnych szkół ćwiczeń Miękkie: -poprawa jakości kształcenia poprzez uzyskanie przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotu -aktualizacja fachowej wiedzy merytorycznej z zakresu nauczanego przedmiotu -zdobycie przez przyszłych nauczycieli dodatkowych kompetencji w zakresie planowania, prowadzenia i dokumentowania zajęć, autorefleksji i analizowania własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów -lepsze przygotowanie do pełnienia roli wychowawców Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety, wywiady, panele ekspertów). Badania prowadzone 2-krotnie wśród UP, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego praktyk. Należy opracować koncepcję i narzędzia ewaluacji praktyk oparte na standardach MEN i Programie Phare SMART (SMART PL9512 01, CODN 1999). Podstawą ewaluacji będą 2 pytania kluczowe i 7 kryteriów szczegółowych: -W jaki sposób PWSZ organizuje i realizuje praktyki pedagogiczne? (kryteria dot. programu praktyk; liczby i jakości pracy szkół ćwiczeń; powiązania praktyk z obszarami kształcenia). -W jakim stopniu system praktyk przygotowuje studentów do wykonywania zawodu nauczyciela? (kryteria dot. różnorodności działań i zgodności z celami i filozofią specjalności, systemu oceniania i jego funkcji, monitoringu praktyk, współpracy ze szkołami ćwiczeń) Ewalucja praktyk ma być okresowa (w trakcie i zakończenie praktyk w każdym roku akademickim) i prowadzona przy użyciu zróżnicowanych metod (analiza dokumentów, wywiady, ankiety, panele ekspertów) i triangulacji źródeł (dokumentacja praktyk, kadra dydaktyczna, studenci, nauczyciele-opiekunowie, dyrektorzy szkół). Każdorazowo publikowane będą raporty okresowe, które pozwolą na ciągłe doskonalenie wdrażanego modelu praktyk. Raport końcowy ma przedstawiać i upowszechniać główny rezultat projektu: modelowego systemu praktyk w PWSZ. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: Utworzenie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach którego: -403 osoby (90% z ogólnej liczby UP) uczestniczyły w zainicjowanym w PWSZ procesie preinkubacji akademickiej we współpracy ze sferą biznesu i rozwinęły swoją przedsiębiorczość (ankiety, listy kontrolne) -29 naucz. akademickich PWSZ (90%), w tym 18 kobiet, którzy dzięki udziałowi w projekcie uzyskali zdolność do zakładania i prowadzania własnej przedsiębiorczości typu spin off/out oraz promocji i wspierania kreatywności i przedsiębiorczości wśród studentów(ankiety, karty samooceny) -258 młodych kobiet, w tym 18 bezrobotnych absolwentek, które dzięki otrzymanemu wsparciu zwiększyły swoje zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym swoje szanse na regionalnym rynku pracy (karty samooceny) Rezultaty twarde będą mierzone w sposób ciągły za pomocą narzędzi właściwych dla badań dydaktycznych: testy sprawdzające, kryterialna analiza prac końcowych, karty samooceny, listy kontrolne (checklist), arkusze obserwacji, narzędzia do standaryzacji ePortfolio. Miękkie: Zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw u 317 studentów i 58 absolwentów (90%), w tym 240K 135M, którzy dzięki otrzymanemu wsparciu: -wykształcili postawy przedsiębiorcze oraz pozyskali specjalistyczną wiedzę na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków UE(testy sprawdzające, karty samooceny, arkusze obserwacji) -nabyli praktyczne umiejętności tworzenia BP (kryterialna analiza prac przez ekspertów w ramach konkursu) -wykształcili umiejętność projektowania własnego rozwoju i kariery zawodowej oraz prezentacji swoich kompetencji i doświadczenia przyszłym pracodawcom przy wykorzystaniu ePortfolio (standaryzacja eP) -zmotywowani zostali do pracy i rozwoju dzięki udziałowi w konkursie na najlepszy BP oraz zaprezentowali swoje osiągnięcia w formie eP na portalu internetowym (ankiety, listy kontrolne) Ponadto: -wyższa świadomość środowiska akademickiego PWSZ i lokalnego o korzyściach płynących z wymiany wiedzy i doświadczeń między jednostkami sektora B+R a sferą biznesu oraz tworzenia firm spin off out -większa wiedza o instrumentach i instytucjach wspierania firm w regionie-min.80% UP -wyższa samoocena i aspiracje zawodowe-min.80% UP -większa motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego-min.60% UP -wyższa gotowość do mobilności zawodowej oraz wiara w możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej-min. 40 % UP Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji poszczególnych działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety i wywiady). Badania wśród UP będą prowadzone 2-krotnie, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie przez specjalistę ds. ewaluacji. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego zajęć. Praca doradców biznesowych będzie oceniana pod kątem jakości usług. Podstawą zaliczenia zajęć i otrzymania certyfikatów będzie ocena z testów sprawdzających i prac zaliczeniowych w formie BP i eP. Głównym źródłem informacji o osiągniętych rezultatach będzie dok. szkoleniowa, wyniki przeprowadzonych badań oraz raporty z ewaluacji. Do osiągnięcia rezultatów przyczynią się nw produkty: -strona internetowa projektu -kampania promocyjna przez mass-media (60 billbordów, 120 spotów) -3 konferencje dla 100os. każda -600egz. publikacji pokonferencyjnej -8 seminariów dla 448os. łącznie -1512h szkoleń biznesowych i z funduszy UE -1120h szkoleń z j. angielskiego biznesu -software do konstruowania eP -448egz. podręcznika dot. konstruowania eP -420h warsztatów z konstruowania eP -448wystandaryzowanych eP opublikowanych w Internecie -600h doradztwa projektowego -896h doradztwa biznesowego -448 stworzonych i ocenionych BP przez ekspertów podczas konkursu -1000egz. prospektu promocyjnego Do osiągnięcia celów projektu przyczynią się rezultaty twarde i miękkie uzyskane dzięki dobrej organizacja projektu, zgodnej z harmonogramem i budżetem realizacja zadań, dostarczeniu UP wszystkich zaplanowanych usług i produktów, pełnej realizacja procesu dydaktycznego. O sukcesie projektu będzie decydowała także pozytywna ocena wsparcia w projekcie przez 403 UP(90%). Oszacowano także czynniki ryzyka dot. liczby UP, które zostaną zminimalizowane dzięki doświadczeniu projektodawcy i sprawnemu systemowi rekrutacji.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.51.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów: Modelowy program parktyk podnoszący jekość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczoiści w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Numer ogłoszenia: 118215 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
112715 - 2011 data 12.04.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, fax. 032 4155020 w. 139.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.6).

  • W ogłoszeniu jest:
    Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.3.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku I cześć zadania - do projektu Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu: - co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu: - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    IV.2.1.

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    Kryteria oceny ofert: najniższa cena dla I i II części zamówienia.


Racibórz: ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu


Numer ogłoszenia: 152041 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 112715 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I cześć zadania do projektu Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: 1. wdrożony i poddany ewaluacji modelowy system praktyk w PWSZ w R-rzu -270studentów (138 K i 60 M), którzy dzięki odbyciu praktyk zostali wyposażeni w umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela-wychowawcy oraz poznali przykłady praktycznych rozwiązań metodyczno-merytorycznych przydatnych w pracy nauczyciela, -196naucz. (136 K i 60 M), którzy poprzez szkolenia i udział w praktykach podwyższyli swoje kwalifikacje zawodowe i zostali przygotowani do roli opiekunów i mentorów praktyk -30 placówek oświatowych (przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych), które dzięki realizacji praktyk utworzyły sieć w pełni profesjonalnych szkół ćwiczeń Miękkie: -poprawa jakości kształcenia poprzez uzyskanie przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotu -aktualizacja fachowej wiedzy merytorycznej z zakresu nauczanego przedmiotu -zdobycie przez przyszłych nauczycieli dodatkowych kompetencji w zakresie planowania, prowadzenia i dokumentowania zajęć, autorefleksji i analizowania własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów -lepsze przygotowanie do pełnienia roli wychowawców Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety, wywiady, panele ekspertów). Badania prowadzone 2-krotnie wśród UP, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego praktyk. Należy opracować koncepcję i narzędzia ewaluacji praktyk oparte na standardach MEN i Programie Phare SMART (SMART PL9512/01, CODN 1999). Podstawą ewaluacji będą 2 pytania kluczowe i 7 kryteriów szczegółowych: -W jaki sposób PWSZ organizuje i realizuje praktyki pedagogiczne? (kryteria dot. programu praktyk; liczby i jakości pracy szkół ćwiczeń; powiązania praktyk z obszarami kształcenia). -W jakim stopniu system praktyk przygotowuje studentów do wykonywania zawodu nauczyciela? (kryteria dot. różnorodności działań i zgodności z celami i filozofią specjalności, systemu oceniania i jego funkcji, monitoringu praktyk, współpracy ze szkołami ćwiczeń) Ewalucja praktyk ma być okresowa (w trakcie i zakończenie praktyk w każdym roku akademickim) i prowadzona przy użyciu zróżnicowanych metod (analiza dokumentów, wywiady, ankiety, panele ekspertów) i triangulacji źródeł (dokumentacja praktyk, kadra dydaktyczna, studenci, nauczyciele-opiekunowie, dyrektorzy szkół). Każdorazowo publikowane będą raporty okresowe, które pozwolą na ciągłe doskonalenie wdrażanego modelu praktyk. Raport końcowy ma przedstawiać i upowszechniać główny rezultat projektu: modelowego systemu praktyk w PWSZ. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: Utworzenie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach którego: -403 osoby (90% z ogólnej liczby UP) uczestniczyły w zainicjowanym w PWSZ procesie preinkubacji akademickiej we współpracy ze sferą biznesu i rozwinęły swoją przedsiębiorczość (ankiety, listy kontrolne) -29 naucz. akademickich PWSZ (90%), w tym 18 kobiet, którzy dzięki udziałowi w projekcie uzyskali zdolność do zakładania i prowadzania własnej przedsiębiorczości typu spin off/out oraz promocji i wspierania kreatywności i przedsiębiorczości wśród studentów(ankiety, karty samooceny) -258 młodych kobiet, w tym 18 bezrobotnych absolwentek, które dzięki otrzymanemu wsparciu zwiększyły swoje zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym swoje szanse na regionalnym rynku pracy (karty samooceny) Rezultaty twarde będą mierzone w sposób ciągły za pomocą narzędzi właściwych dla badań dydaktycznych: testy sprawdzające, kryterialna analiza prac końcowych, karty samooceny, listy kontrolne (checklist), arkusze obserwacji, narzędzia do standaryzacji ePortfolio. Miękkie: Zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw u 317 studentów i 58 absolwentów (90%), w tym 240K 135M, którzy dzięki otrzymanemu wsparciu: -wykształcili postawy przedsiębiorcze oraz pozyskali specjalistyczną wiedzę na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków UE(testy sprawdzające, karty samooceny, arkusze obserwacji) -nabyli praktyczne umiejętności tworzenia BP (kryterialna analiza prac przez ekspertów w ramach konkursu) -wykształcili umiejętność projektowania własnego rozwoju i kariery zawodowej oraz prezentacji swoich kompetencji i doświadczenia przyszłym pracodawcom przy wykorzystaniu ePortfolio (standaryzacja eP) -zmotywowani zostali do pracy i rozwoju dzięki udziałowi w konkursie na najlepszy BP oraz zaprezentowali swoje osiągnięcia w formie eP na portalu internetowym (ankiety, listy kontrolne) Ponadto: -wyższa świadomość środowiska akademickiego PWSZ i lokalnego o korzyściach płynących z wymiany wiedzy i doświadczeń między jednostkami sektora B+R a sferą biznesu oraz tworzenia firm spin off out -większa wiedza o instrumentach i instytucjach wspierania firm w regionie-min.80% UP -wyższa samoocena i aspiracje zawodowe-min.80% UP -większa motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego-min.60% UP -wyższa gotowość do mobilności zawodowej oraz wiara w możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej-min. 40 % UP Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji poszczególnych działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety i wywiady). Badania wśród UP będą prowadzone 2-krotnie, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie przez specjalistę ds. ewaluacji. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego zajęć. Praca doradców biznesowych będzie oceniana pod kątem jakości usług. Podstawą zaliczenia zajęć i otrzymania certyfikatów będzie ocena z testów sprawdzających i prac zaliczeniowych w formie BP i eP. Głównym źródłem informacji o osiągniętych rezultatach będzie dok. szkoleniowa, wyniki przeprowadzonych badań oraz raporty z ewaluacji. Do osiągnięcia rezultatów przyczynią się nw produkty: -strona internetowa projektu -kampania promocyjna przez mass-media (60 billbordów, 120 spotów) -3 konferencje dla 100os. każda -600egz. publikacji pokonferencyjnej -8 seminariów dla 448os. łącznie -1512h szkoleń biznesowych i z funduszy UE -1120h szkoleń z j. angielskiego biznesu -software do konstruowania eP -448egz. podręcznika dot. konstruowania eP -420h warsztatów z konstruowania eP -448wystandaryzowanych eP opublikowanych w Internecie -600h doradztwa projektowego -896h doradztwa biznesowego -448 stworzonych i ocenionych BP przez ekspertów podczas konkursu -1000egz. prospektu promocyjnego Do osiągnięcia celów projektu przyczynią się rezultaty twarde i miękkie uzyskane dzięki dobrej organizacja projektu, zgodnej z harmonogramem i budżetem realizacja zadań, dostarczeniu UP wszystkich zaplanowanych usług i produktów, pełnej realizacja procesu dydaktycznego. O sukcesie projektu będzie decydowała także pozytywna ocena wsparcia w projekcie przez 403 UP(90%). Oszacowano także czynniki ryzyka dot. liczby UP, które zostaną zminimalizowane dzięki doświadczeniu projektodawcy i sprawnemu systemowi rekrutacji.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.51.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonywania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyąszej Szkole Zawodowej w Raciborzu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.05.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum osób: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając, {Dane ukryte}, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
  • dr hab. Aldona Frączkiewicz-Wronka, {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
  • dr Maria Barbara Zrałek, {Dane ukryte}, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 50406,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    56000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    56000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    56000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.05.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając, {Dane ukryte}, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
  • dr hab. Aldona Frączkiewicz - Wronka, {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
  • dr Maria Barbara Zrałek, {Dane ukryte}, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 32520,33 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    40000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    40000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    40000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: joanna.russok@pwsz.raciborz.edu.pl
tel: 324 155 020
fax: 032 4155020 w. 139
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-04-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 11271520110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-04-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 1351 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.pwsz.raciborz.edu.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
44510000-8 Narzędzia
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu Konsorcjum osób: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając
Piekary Śląskie
2011-05-31 18 666,00
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu dr hab. Aldona Frączkiewicz-Wronka
Zawiercie
2011-05-31 18 666,00
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu dr Maria Barbara Zrałek
Siemianowice Śląskie
2011-05-31 18 666,00
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Konsorcjum: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając
Piekary Śląskie
2011-05-31 13 333,00
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. dr hab. Aldona Frączkiewicz - Wronka
Zawiercie
2011-05-31 13 333,00
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. dr Maria Barbara Zrałek
Siemianowice Śląskie
2011-05-31 13 333,00