Zabrze: Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów


Numer ogłoszenia: 70866 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 10 , ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zs10.zabrze.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    http://www.zs10.zabrze.pl/POKL92/


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09. W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować
- 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników,
- 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi,
- 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne.
Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych.
Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30:

Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 9:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 1 :
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.

Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 2 :
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.

Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.42.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 30.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie jest wymagane wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.zs10.zabrze.pl/POKL92/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.04.2011 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Zabrze: Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów


Numer ogłoszenia: 99018 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 70866 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09. W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować - 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, - 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi, - 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne. Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych. Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30: Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 9: opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu - opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu, - opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu - wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik. - udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści. Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 1 : opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu - opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu, - opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu - wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik. - udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści. Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6: opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów. - opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. - opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego - wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/. - udostępnienie zadań uczniom - sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści. Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 2 : opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów. - opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu. - opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego - wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/. - udostępnienie zadań uczniom - sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści. Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów. Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności: - opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk, - opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów. - opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania. - wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy - udostępnienie kursu uczniom - wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Sitek, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Szkabarnicki, {Dane ukryte}, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wirginia Tomczyk, {Dane ukryte}, 41-818 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wirginia Tomczyk, {Dane ukryte}, 41-818 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Mankiewicz, {Dane ukryte}, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Mankiewicz, {Dane ukryte}, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Nadolski, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Kocur, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Szkabarnicki, {Dane ukryte}, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Sitek, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Mankiewicz, {Dane ukryte}, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Nadolski, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Kocur, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Kocur, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Nadolski, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
21   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Jarmoliński, {Dane ukryte}, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
22   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Szkabarnicki, {Dane ukryte}, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
23   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Mankiewicz, {Dane ukryte}, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
24   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Szkabarnicki, {Dane ukryte}, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
25   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wirginia Tomczyk, {Dane ukryte}, 41-818 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
26   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Sitek, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
27   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Sitek, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
28   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Mankiewicz, {Dane ukryte}, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
29   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wirginia Tomczyk, {Dane ukryte}, 41-818 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
30   


Nazwa:
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.04.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Nadolski, {Dane ukryte}, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1100,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: szkola@zs10.zabrze.pl
tel: 032 2711177
fax: 032 2711177
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-04-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 7086620110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-04-07
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 43 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 30
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.zs10.zabrze.pl
Informacja dostępna pod: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80420000-4 Usługi e-learning
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Grzegorz Sitek
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Jarosław Szkabarnicki
Gliwice
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Wirginia Tomczyk
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Wirginia Tomczyk
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Grzegorz Mankiewicz
Ruda Śląska
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Grzegorz Mankiewicz
Ruda Śląska
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Sławomir Nadolski
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik Mariusz Kocur
Zabrze
2011-05-04 800,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Jarosław Szkabarnicki
Gliwice
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Grzegorz Sitek
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Grzegorz Mankiewicz
Ruda Śląska
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk Sławomir Nadolski
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik Mariusz Kocur
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik Mariusz Kocur
Zabrze
2011-05-04 400,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Sławomir Nadolski
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Tomasz Jarmoliński
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Jarosław Szkabarnicki
Gliwice
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Grzegorz Mankiewicz
Ruda Śląska
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Jarosław Szkabarnicki
Gliwice
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Wirginia Tomczyk
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Grzegorz Sitek
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Grzegorz Sitek
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Grzegorz Mankiewicz
Ruda Śląska
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Wirginia Tomczyk
Zabrze
2011-05-04 1 100,00
opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne Sławomir Nadolski
Zabrze
2011-05-04 1 100,00