Chełm: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 436976 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chełm , ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 082 5652254.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.chelm.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) Zadanie nr 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ; 5) Zadanie nr 5 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ; 6) Zadanie nr 6 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ; 7) Zadanie nr 7 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ; 8) Zadanie nr 8 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ; 9) Zadanie nr 9 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ; 10) Zadanie nr 10 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 15 do SIWZ; 11) Zadanie nr 11 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 16 do SIWZ; 12) Zadanie nr 12 - Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. Możliwe jest zaoferowanie przez Wykonawców produktów równoważnych, przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia , iż oferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnej wymaga się, aby produkty równoważne były identyczne lub lepsze jak produkty wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wypełnić odpowiednią kolumnę w Kalkulacji ceny oferty stanowiącej załącznik nr 18 do SIWZ dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). W przypadku Zadania nr 1 - Zadania nr 12 Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do n/w szkół: 1) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Chełmie, ul. Obłońska 51, 22-100 Chełm; 2) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Chełmie, ul. Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm; 3) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie, ul.1 Pułku Szwoleżerów 1, 22-100 Chełm; 4) Szkoła Podstawowa Nr 10 w Chełmie ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm; 5) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm; 6) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Chełmie, ul. Wołyńska 1, 22-100 Chełm; 7) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chełmie, ul. Rejowiecka 76, 22-100 Chełm; 8) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm; 9) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie, ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm; 10) Szkoła Podstawowa Nr 12 w Chełmie, ul. Trubakowska 59, 22 - 100 Chełm; na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego odpowiednio w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 6 - 17 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy w/w szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zarówno w przypadku Zadania nr 1- Zadania nr 12 ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla Zadania nr 1 - Zadania nr 12. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2.Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych)


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://chelm.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, Wydział Oświaty, pok. nr 45.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm, parter; ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa , w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust.3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn, zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 15 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa , w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 16 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 17 do SIWZ. Pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia powinny być oznakowane (układ logotypów i informacji) zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r., dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_04_02.pdf (wielkość nadruku dopasowana do pomocy dydaktycznej). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt, w ilościach i wg. zestawienia podanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ. Odbioru ilościowego i jakościowego dokonają dyrektorzy szkół pełniący rolę koordynatorów na poziomie realizacji projektu w szkołach. Wszelkie zakwestionowane nieprawidłowości zostaną ujęte w protokole zdawczo-odbiorczym i wymienione w ciągu 3 dni. Na okoliczność przekazania - przejścia przedmiotu dostawy przedstawiciele szkół i Wykonawcy sporządzą i podpiszą stosowny protokół zdawczo - odbiorczy w 3 (trzech) jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze otrzyma Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Okres w dniach: 10.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Chełm: Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 524070 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 436976 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 082 5652254.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas uczniów I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zadanie nr 2 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Zadanie nr 3 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Zadanie nr 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach matematyczno - przyrodniczych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5) Zadanie nr 5 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z trudnościami matematycznymi, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Zadanie nr 6 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach polonistycznych i językowych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 7) Zadanie nr 7 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów o uzdolnieniach artystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8) Zadanie nr 8 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9) Zadanie nr 9 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10) Zadanie nr 10 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11) Zadanie nr 11 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 6) Zadanie nr 12 - Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
3   


Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAL - Sport Paweł Kalita, {Dane ukryte}, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23414,63 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    28388,02


  • Oferta z najniższą ceną:
    28350,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28350,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5085,34 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6215,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    6215,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6215,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2460,16 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2924,70


  • Oferta z najniższą ceną:
    2924,70
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2924,70


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4673,98 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8933,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8933,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8933,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAG-COM Tomasz Kowalczyk, {Dane ukryte}, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3861,79 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3990,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3990,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3990,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: monika.hurko@umchelm.pl
tel: 82 5652070, 5652223, 5652232
fax: 825 652 254
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-11-14
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 43697620120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-11-06
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 10 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 12
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.chelm.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, Wydział Oświaty, pok. nr 45
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39160000-1 Meble szkolne
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejs KAL - Sport Paweł Kalita
Rzeszów
2012-12-21 28 388,00
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla uczniów z zaburzeniami zachowania, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w MAG-COM Tomasz Kowalczyk
Chełm
2012-12-21 6 215,00
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych dla uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III uczniów szkół podstawowych MAG-COM Tomasz Kowalczyk
Chełm
2012-12-21 2 924,00
Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla dzieci autystycznych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europej MAG-COM Tomasz Kowalczyk
Chełm
2012-12-21 8 933,00
Zakup mebli szkolnych, w ramach realizacji projektu Mam szansę - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MAG-COM Tomasz Kowalczyk
Chełm
2012-12-21 3 990,00